پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۷۴۱
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
علی علیزاده نوشت: هر تحلیلگری با نگاه به حملات به مراسم گریبایدوف در سفارت روسیه میفهمد این حملات در یک محفل جنگ روانی تولید شده. دردناک این که بسیاری از کاربران عادی به خاطر نداشتن سواد رسانه‌ای و سیاسی کافی با این جنگ روانی همراه شده‌اند. مواظب باشید ‎غیرت ملی تان مثل غیرت سجاد حیدری نباشد.
شعار سال: علی علیزاده نوشت: ‏جناب جواد ظریف! بهتر از هرکس میدانید سالگرد گریبایدوف (مشابه قتل دیپلمات‌های ایرانی در مزارشریف و ‎روز دیپلمات روسیه) هرساله بدون استثنا دقیقا همانجا برگزار و عکسش منتشر شده. بهتر از هرکس میدانید چرا که بنای یادبود گریبایدوف درست یا غلط در ابتدای وزارت شما در ۱۵دی۹۳ احداث شده
‏جناب آقای ظریف! در ۸سال وزارت شما، اما یکبار یک رسانه به این خبر اعتراض نکرده و به غیرت ملی هیچ کفن پوشی برنخورده. امسال، اما محافلی مشخص با تحریک ‎غیرت ملی ایرانیان مشغول بُریدن سر رابطه ایران و روسیه شده‌اند. آقای ظریف! فقط شما میتوانید جلوی این موج ‎روس‌ستیزی را بگیرید.

‏آقای ظریف! این موج ‎روس‌ستیزی هم مثل تمام امواج روس‌ستیزی این چندماه (واکنش گله‌ای به عکس‌های ملاقات اولیانوف/مالی، رییسی/پوتین، باقری/ریابکوف) توسط ‎شبکه خبرنگاران برجامی کلید خورده و بقیه را همراه کرده. توسط همان خبرنگارانی که تیر۹۲ تا خرداد۱۴۰۰ از داخل وزارت شما هماهنگ می‌شدند.

‏آقای ظریف! شما بهتر از هرکسی میدانید تخریب رابطه ایران و روسیه یعنی بستن منافذ تنفسی ایران زیر تحریم و این یعنی تضعیف بیشتر اقتصاد و معیشت ۸۵ میلیون ایرانی. آقای ظریف! جلوی خبرنگاران نزدیکتان را بگیرید و نگذارید با هیاهوی رسانه‌ای با تحریک غیرت ملی منافع ملی را ذبح کنند.

‏جناح سیاسی که سالهاست بالا رفتن از دیوار سفارت آمریکا و حمله به سفارت انگلیس و سعودی را عامل تمام بدبختی‌های ملت ایران میدانند، حالا یکصدا به حمله ۱۹۳سال پیش به سفارت روسیه و قتل یک دیپلمات افتخار میکنند. براستی هیچ اصولی ندارند و به خاطر منافع جناحی ادعای خودشان را هم نقض میکنند.

‏هر تحلیلگری با نگاه به حملات به مراسم گریبایدوف در سفارت روسیه میفهمد این حملات در یک محفل جنگ روانی تولید شده. دردناک این که بسیاری از کاربران عادی به خاطر نداشتن سواد رسانه‌ای و سیاسی کافی با این جنگ روانی همراه شده‌اند. مواظب باشید ‎غیرت ملی تان مثل غیرت سجاد حیدری نباشد.

چند عکس از سالگرد گریبایدوف و سخنی با ظریف
پایگاه تحلیل خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی روزنامه فرهیختگان
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین