پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۹۸۵
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از گسترده شدن وظایف دفتریاران با اصلاح قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران خبر داد.
شعار سال: حسن بابایی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست با اعضای دفتریاران کانون‌ها و جوامع کشوری، سردفتران و دفتریاران را عضو یک خانواده نامید و بیان کرد: در سال آتی با اصلاح قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران در جهت استفاده از ظرفیت‌های دفتریاران وظایف آن‌ها بیشتر می‌شود.

بابایی با اشاره به واسپاری حداکثری فرآیند‌های ثبتی به دفاتر اسناد رسمی گفت: اولویت اصلی سازمان ثبت کاداستر است که با برون سپاری‌های اخیر و آتی و تعریف تعرفه‌های جدید، در سال ۱۴۰۱ شاهد اتفاقات خوشایندی در حوزه اسناد رسمی خواهیم بود و بسیاری از مشکلات دفاتر اسناد رسمی مرتفع می‌شود.

وی بر تشکیل نشست‌های مستمر در این حوزه تاکید و تصریح کرد: با توجه به اینکه سازمان در برون‌سپاری وظایف به دفاتر اسناد رسمی هیچ گونه محدودیتی ندارد از طرح هرگونه ایده خلاق در این امر استقبال می‌نماییم.

در طول جلسه دفتریاران پیشنهادات و خواسته‌های خود را مطرح نموده که مقرر گردید پس از آسیب‌شناسی و ارائه راهکار مناسب با بهره‌گیری از ظرفیت آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها گام موثری برای رسیدگی به نیاز‌های دفتریاران برداشته شود.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: www.isna.ir/ ۱۴۰۰۱۱۲۳۱۸۰۰۵
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین