پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۳۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷
وقتی می‌گوییم که فرد باید از حداقل اشرافیت فنی و اطلاعاتی روی کار خود برخوردار باد، به همین مسائل ریز اشاره داریم. نیکزاد نمی‌داند که روستا‌های شمال در دوره پهلوی در قالب بنیاد پهلوی طرح مالکیت گردید. بخش زیادی از دارایی‌های بنیاد پهلوی در بعد از انقلاب در قالب اصل ۴۹ و سایر مستندات قانونی، به بنیاد علوی منتقل شد. نکته جالب اینجاست که یک فرد شمالی در حال حاضر نمی‌تواند برای زمین‌های آبا و اجدادی خود سند بگیرد (بجز مستثنی شدن حدود ۵۰۰ متر) و مابقی را باید به نصف قیمت روز از بنیاد علوی بخرد! اگر اشتباه عنوان کردیم، عزیزان ما در بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی، اصلاح بفرمایند. اگر درست بیان شد، پاسخ دهند چرا؟ کم اطلاعی مردم در دو حوزه حقوق اساسی، حقوق عمومی، متاسفانه باعث حداکثر خواهی‌های بسیاری از دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های عمومی را فراهم ساخته است. حسب وظیفه رسانه‌ای و تعهد انقلابی خودمان، هشدار دادیم، اگر نشنوید، هزینه‌ها پرداخت خواهد شد.
شعار سال: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بر اساس توافق با منابع طبیعی طبق ماده ۴ کار صدور سند برای زمین‌های روستایی توسط بنیاد مسکن انجام می‌شود.
 
اکبر نیکزاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صدور اسناد مالکیت زمین‌های روستایی بر اساس ماده ۴ انجام می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به نشست‌های متعدد با همکاران منابع طبیعی برای حل مشکل زمین و سند زمین‌های روستایی، گفت: وزارت جهاد کشاورزی و منابع طبیعی همکاری بسیار خوبی دارند، اما صدور سند یک بحث اساسی است و سندی که صادر می‌شود اگر تداخل داشته باشد و صحیح پلاک برداری نشده باشد مشکلات متعددی را ایجاد می‌کند.

وی افزود: در نشست‌های منابع طبیعی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مقرر شد ظرف چند ماه آینده اراضی موصوف تحویل بنیاد مسکن شود تا بنیاد بر اساس ماده ۴ اقدامات لازم برای صدور اسناد برای روستاییان را انجام دهد.

نیکزاد یادآور شد: ظرف چند ماه آینده بنیاد مسکن کار‌های انتقال سند به نام روستاییان را انجام داده و اسناد را در اختیار آنان قرار می‌دهد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از مهر، تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر mehrnews.com/۵۴۲۸۴۵۳
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
0
خیلی خوب میشه اگر واقعا سند دار بشن اراضی!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین