پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۴۹۳
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۵
رئیس پلیس جمهوری ترکیه با اذعان به توانمندی‌های پلیسی جمهوری اسلامی ایران، بیان نموده است که، مایلیم ضمن انتقال دانش و تجربیات پلیسی خودمان، از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بی‌بدیل پلیس جمهوری اسلامی ایران بهره ببریم. ضمن احترام به این درخواست، در خصوص سطح و میزان همکاری‌ها با رویکرد ضد اطلاعات، هشدار داده می‌شود.

شعار سال:رئیس پلیس جمهوری ترکیه با اذعان به توانمندی‌های پلیسی جمهوری اسلامی ایران، گفت: مایلیم ضمن انتقال دانش و تجربیات پلیسی خودمان، از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بی‌بدیل پلیس جمهوری اسلامی ایران بهره ببریم.

مهمت آکتاش؛ رئیس پلیس جمهوری ترکیه به اتفاق هیئت همراه با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با سردار حسین اشتری؛ رئیس پلیس کشورمان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
 
سردار اشتری در این دیدار، ضمن خیرمقدم به مهمت آکتاش؛ رئیس پلیس جمهوری ترکیه و هیئت همراه، با اشاره به پیشینه روابط حسنه ایران با کشور دوست و برادر ترکیه اظهار کرد: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خوبی در پلیس جمهوری اسلامی ایران داریم که می‌توانیم با تبادل اطلاعات، دانش و تجربیات، سطح همکاری‌های پلیسی دو کشور ایران و ترکیه را ارتقاء دهیم.
 
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دستاورد‌های پلیس ایران در مبارزه با قاچاق مواد مخدر خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران پرچمدار و در خط مقدم مقابله با موادمخدر و دستاورد‌های کشورمان در این زمینه، جهان شمول است.
 
وی با بیان اینکه پلیس جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته بیش از هزار و 200 تن انواع مواد مخدر را کشف کرده است، بیان کرد: در سال جاری نیز کشفیات مشابهی چون سال گذشته داریم و از طرفی باید بگویم شناسایی و دستگیری سرشبکه‌ها و اعضای اصلی باند‌های مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس جمهوری اسلامی ایران بوده و تقدیم شهدای بسیاری در این مسیر بیانگر عزم، انگیزه و اراده ما در مقابله بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر است.
 
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری "مدظله العالی" مبنی برمبارزه بی‌امان با مواد مخدر، گفت: دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه می‌توانند با ارتقاء سطح همکاری به دستاورد‌های مطلوب‌تری در مقابله با مواد مخدر و شناسایی و دستگیری سرشبکه‌های باند‌های مواد مخدر دست یابند.
 
اشتری با گریزی بر دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و جرائم سازمان‌یافته، عنوان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" پرچمدار و در رأس مبارزه با تروریسم، داعشیان و سایر گروه‌های تروریستی بود و با جانفشانی‌های خود و همرزمانش امنیت را برای بسیاری از مردم کشور‌های همسایه به ارمغان آورد.
 
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر تداوم همکاری‌های پلیس ایران و ترکیه برای مبارزه با قاچاق کالا، سلاح و مبارزه بی‌امان با جرائم سازمان یافته تأکید کرد و افزود: آماده تقویت همکاری با پلیس کشور دوست و برادر ترکیه هستیم و پیشنهاد می‌کنم که به همین منظور کارگروهی برای همکاری‌های مشترک پلیسی ایران و ترکیه تشکیل شود.
 
وی، بر لزوم تقویت همکاری پلیس ترکیه برای استرداد مجرمان و کلاهبرداران مالی به کشور ایران تأکید کرد.
 
مهمت آکتاش؛ رئیس پلیس جمهوری ترکیه نیز در این نشست با اذعان به توانمندی‌های پلیسی جمهوری اسلامی ایران، از مهمان‌نوازی کشورمان قدردانی کرد و گفت: مایلیم که ضمن انتقال دانش و تجربیات پلیسی خودمان، از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بی‌بدیل پلیس جمهوری اسلامی ایران بهره ببریم.
 
وی تأکید کرد: معتقدم که سطح همکاری‌های پلیسی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه به ویژه در حوزه‌هایی چون مبارزه با قاچاق، مقابله با مواد مخدر و جرائم سازمان‌یافته باید ارتقاء یابد.
 
آکتاش متذکر شد: قطعاً از همکاری‌های پلیسی دو کشور ایران و ترکیه، مردمانمان بهره می‌برند و شاهد امنیت بیشتر در ایران و ترکیه خواهیم بود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری پرسون  ، تاریخ انتشار: 15   اسفند 1400، کدخبر: ،www.purson.ir،387504

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین