پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۳۶۸
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
در حالی که روی بلیت جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی نوشته شده «غیرقابل فروش»، اما برخی تماشاگران مدعی شدند از سامانه خرید بلیت، آن را به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان خریده‌اند.
شعار سال: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال از هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر روز پنچشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

هواداران دو تیم که تعداد آن‌ها حدود ۵ هزار نفر است، دقایقی باهم درگیری لفظی پیدا کردند و علیه همدیگر شعار سردادند.

باتوجه به اینکه گفته شده قرار است این بازی با حضور ۲۰ هزار تماشاگر برگزار شود، اما استقبال هواداران از این بازی بیشتر بوده و انتظار می‌رود هواداران بیشتری وارد ورزشگاه شوند.

در حالی که روی بلیت جایگاه ویژه (VIP) ورزشگاه آزادی نوشته شده «غیرقابل فروش»، اما برخی تماشاگران مدعی شدند از سامانه خرید بلیت، آن را به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان خریده‌اند. قیمت بلیت‌های دربی ۵۰۰، ۲۰۰، ۱۵۰ و ۱۰۰ هزار اعلام شده بود.
 
فروش بلیت «غیرقابل فروش» به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان + عکس
 
 
فروش بلیت «غیرقابل فروش» به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان + عکس
 
 
فروش بلیت «غیرقابل فروش» به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان + عکس
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۶۸۳۹۸۰، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین