پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۸۷۲
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
مهدی قایدی ستاره خط حمله استقلال به آذری جهرمی، وزیر ارتباطات کنایه زد.
شعار سال: نودوششمین دربی پایتخت را استقلالی‌ها به نام خود کردند. شاگردان فرهاد مجیدی که در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف پرسپولیس رفته بودند موفق شدند در ضربات پنالتی رقیب را شکست داده و راهی نیمه نهایی شوند.

کنایه مهدی قائدی به وزیر ارتباطات
 
 
کنایه مهدی قائدی به وزیر ارتباطات
 
 
 بعد از این بازی، مهدی قایدی، ستاره خط حمله استقلال که ضربه پنالتی اش در این بازی توسط حامد لک مهار شد، با انتشار توییتی، به محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات کنایه زد. او نوشت از ترس اینکه آذری جهرمی اینترنت را قطع کند زود پست تبریک گذاشته است!

کنایه مهدی قائدی به وزیر ارتباطات
 
اشاره مهدی قایدی به هواداری آذری جهرمی از باشگاه پرسپولیس است که پیش از این بار‌ها برای استقلالی‌ها کری خوانده بود. البته وزیر ارتباطات شب گذشته بعد از شکست پرسپولیس مقابل استقلال با انتشار استوری‌ای این برد را به هواداران استقلال تبریک گفت. هرچند که در تبریک گفتنش هم باز کنایه ریزی به استقلالی‌ها زده و نوشته بود پرسپولیسی‌ها اینطوری هستند؛ بعد از برد تبریک می‌گویند.


شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری فرارو، تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۴۹۶۸۷۲، fararu.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین