پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۸۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
تنها سه روز از انتشار خبر انتخاب مهدیه کریمی‌فرد به عنوان سرپرست تیم ملی مردان گذشته بود که فدراسیون اعلام کرد که برنامه را تغییر داده است. خبر خوش انتخاب کریمی‌فرد برای تیم ملی مردان باوجودی که به مهدیه کریمی‌فرد اعلام شده بود خیلی زود تکذیب شد.
شعار سال: اکنون فدراسیون موضع دیگری گرفته است و در توضیحی اعلام کرده خانم کریمی به عنوان «سرپرست برنامه‌های تیم‌های ملی بانوان و آقایان» فعالیت می‌کند. پیش از نیز کریمی فرد مدیریت رویداد‌های مختلف در فدراسیون تنیس را عهده دار بوده و از بانوان توانمند در عرصه مدیریتی این رشته محسوب می‌شود. همچنین در یکی از خبر‌های این فدراسیون به اشتباه موضوع سرپرستی خانم کریمی در تیم ملی مطرح شده که بدین وسیله اصلاح می‌شود.

پیش از این نیز برای اولین بار فینال جام حذفی مردان را یک داور زن قضاوت کرده بود این که در ورزش بی‌توجه به جنسیت مسئولیت‌ها براساس شایستگی تقسیم شوند از اتفاقاتی است که مدتهاست ورزش‌دوستان در انتظار آن هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری میدان، تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۷۸۹۱، www.meidaan.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
0
0
همین نشون میده که چقد رسانه های نخود مغز ما در زمینه مذهبی تندرو هستن که این اتفاقات توش رقم میخوره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین