پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۵۳۸
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
به منظور کاهش تصادفات رانندگی، در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها اقدام به اجرای طرح ۳۰-۶۰ با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، سازمان امداد و نجات و جوانان جمعیت هلال‌احمر، پلیس راهور ناجا و سازمان امور عشایر شده است. در این طرح با ارایه برخی خدمات تشویقی و پذیرایی، فرصتی برای آرامش راننده و کاهش تنش‌های جسمانی و روانی او ایجاد می‌شود.
شعار سال: به گزارش خبرگزاری یک رسانه از کمیته اطلاع رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، این ستاد در اطلاعیه شماره ۳ از مسافرانی که قصد سفر با خودروی شخصی دارند، تقاضا کرد: ضمن پرهیز از رانندگی در حالت خواب آلودگی و رعایت مقررات در کمپینگ‌های ۳۰-۶۰، که در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها برپا شده است، توقف کنند و پس از رفع خستگی و خواب‌آلودگی به سفر خود ادامه دهند.

در اردوگاه‌های ۳۰-۶۰ با حضور دستگاه‌های مختلف، همچون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، سازمان امداد و نجات و جوانان جمعیت هلال‌احمر، پلیس راهور ناجا و سازمان امور عشایر، خدماتی به مسافران نوروزی ارائه می‌شود.

همچنین، این مناطق با میزبانی فعالان گردشگری بومی و محلی، پذیرای مسافران نوروزی هستند.

گفتنی است بر اساس تحقیقات، ۶۰ درصد تصادفات جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری ورودی شهر‌ها رخ می‌دهد و همین آمار منجر به ایجاد طرح اردوگاه‌های ۳۰-۶۰ در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها شده است تا از حجم این تصادفات کاسته شود.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۳۹۳۴۷۰، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین