پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۶۷۵
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
به گزارش ترید ویندز، خانواده قربانیان حادثه ۱۱ سپتامبر در دادگاهی در منطقه منهتن دو شکایت مطرح کرده و خواستار مصادره یک محموله نفتی که مدعی هستند متعلق به ایران است، شده‌اند. بر اساس آخرین آمار‌ها نفتکش راجان در آخرین ثبت موقعیت مکانی در روز ۱۳ مارس، ۱۰ روز پیش، در نزدیکی سواحل اندونزی قرار داشته است.
شعار سال: به گزارش ترید ویندز، خانواده قربانیان حادثه ۱۱ سپتامبر در دادگاهی در منطقه منهتن دو شکایت مطرح کرده و خواستار مصادره یک محموله نفتی که مدعی هستند متعلق به ایران است، شده‌اند.

بر اساس ادعای مطرح شده این محموله نفتی در یک نفتکش سوئزمکس به نام راجان قرار داشته و خانواده قربانیان می‌گویند این محموله باید فروخته شده و پول آن صرف پرداخت غرامت به آن‌ها شود.

بر اساس رای یک دادگاه که در سال ۲۰۱۸ صادر شده، ایران به آنچه حمایت از گروه القاعده عنوان شده، متهم شده است و به همین خاطر محکوم به پرداخت ۳.۶ میلیارد دلار غرامت به خانواده قربانیان حادثه تروریستی ۱۱ پستامبر سال ۲۰۰۱ شده است.

خانواده قربانیان حادثه ۱۱ سپتامبر مدعی هستند که نفتکش راجان حامل یک میلیون بشکه نفت ایران است و تحریم‌های آمریکا را نقض کرده است.

بر اساس آخرین آمار‌ها نفتکش راجان در آخرین ثبت موقعیت مکانی در روز ۱۳ مارس، ۱۰ روز پیش، در نزدیکی سواحل اندونزی قرار داشته است.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۶۸۲۷۸، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین