پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۷۰۵
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان یزد در اولین تصمیمات خود در سال جدید، مقرر کرد با توجه به پیش بینی وقوع طوفان، کمپ‌های کویری از ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه تخلیه و تا ایجاد آرامش جوی تعطیل بماند.
شعار سال: اولین کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان یزد در سال ۱۴۰۱ با توجه به پیش بینی وقوع طوفان و ایجاد پدیده گرد و غبار برای روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ ۴ و ۵ فروردین و به استناد آیین نامه اجرایی تبصره ۳ ماده ۳ قانون هوای پاک، به صورت غیر حضوری و به ریاست معاون امور عمرانی استاندار یزد برگزار شد.

در این نشست مقرر شد شرایط و شعاع دید در جاده‌ها و سطح شهر توسط اداره هواشناسی، راهداری و پلیس راهور به کلیه فرمانداران جهت اقدامات محدود کننده اعلام و اطلاع رسانی وضعیت طوفانی به مسافران نوروزی مستقر در استان توسط دستگاه‌های ذیربط اعم از فرمانداران، شهرداران، عوامل انتظامی و ... با همکاری صدا و سیمای استان انجام پذیرد.

حضور نیرو‌های انتظامی و امدادی در سطح شهر‌ها در زمان وقوع طوفان، تخلیه کمپ‌های کویری از ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه و تعطیلی کمپ‌ها تا ایجاد آرامش جوی که توسط اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و اطلاع رسانی عمومی و مستمر به بیماران قلبی و تنفسی توسط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد و نیز استقرار پایگاه‌های اورژانس در سطح شهرستان‌ها، از دیگر مصوبات این نشست بود.

توصیه شده است با توجه به احتمال بالای قرارگیری شاخص کیفی هوا در وضعیت بالاتر از حد استاندارد برای ساعات عصر امروز پنجشنبه و به طور کلی فردا جمعه، همه افراد بخصوص گروه‌های حساس (سالخوردگان، کودکان، بیماران تنفسی و قلبی) از تردد و فعالیت‌های سنگین در فضای باز خودداری کنند.

همچنین مقرر شد در صورت پبش‌بینی تداوم وضعیت شرایط اضطرار متعاقبا تصمیمات اتخاذ و اطلاع رسانی شود.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۰۱۰۱۰۴۰۱۵۰۷، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین