پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۷۵۲
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
جواد شفیعی، کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار داشت: ظرفیت اماکن پیش بینی شده برای اسکان مسافران نوروزی تکمیل و ظرفیت‌های جدید در قالب ۵۰ ورزشگاه افزوده شده است. تا صبح روز چهارم فروردین‌ماه، تمامی مسافران نوروزی در محل مناسب اسکان داده شده اند و هیچ مسافری در این زمینه با مشکل مواجه نشده است.
شعار سال: جواد شفیعی، کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان:ظرفیت اماکن پیش بینی شده برای اسکان مسافران نوروزی تکمیل و ظرفیت‌های جدید در قالب ۵۰ ورزشگاه افزوده شده است. تا صبح روز چهارم فروردین‌ماه، تمامی مسافران نوروزی در محل مناسب اسکان داده شده اند و هیچ مسافری در این زمینه با مشکل مواجه نشده است.

کمیته اسکان از ابتدای فعالیت خود برای نوروز ۱۴۰۱ اولویت‌هایی را در دستور کار خود قرار داد که نخستین و مهمترین آن‌ها استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی بود؛ چراکه طی دو سال گذشته توقف رفت و آمد مسافران نوروزی منجر به ایجاد رکود در روند فعالیت این بخش بود.

حدود ۸۵ هتل با ظرفیتی بالغ بر ۷ هزار نفر شب خواب آماده اسکان مسافران شدند که در حال حاضر این ظرفیت به طور کامل تکمیل شده است. همچنین ۲۲ مهمان پذیر در شهر اصفهان اعلام آمادگی کردند که ظرفیت آن‌ها نیز در همان روز‌های ابتدایی فروردین ماه به طور صد درصد تکمیل شد.
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی شبکه شهر
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین