پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۸۶۷
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امیدواریم در یک فرآیند پنج‌ساله در برنامه هفتم کشور بتوانیم انسداد مرز‌های کشور را پیش از گذشته تقویت کنیم.
شعار سال: سردار احمد علی گودرزی روز شنبه در دیدار با مرزبانان در پاسگاه مرزی «سردار سلیمانی» مرز باشماق مریوان اظهار داشت: در کشور ما چند سالی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت عزم خود را جزم کرده اند که انسداد مرزها، معابر نفوذی، خلاء‌های مرزی، احداث پایگاه‌ها، برجک‌ها و راه‌های مرزی را به ویژه در استان‌های مرزی کردستان، آذربایجان غربی و بخشی از کرمانشاه تقویت شود.

وی افزود: انسداد مرز در هر کشوری تأثیر بسزایی در تولید امنیت پایدار دارد و امیدواریم در یک پروسه پنج ساله در برنامه هفتم کشور بتوانیم انسداد مرز‌های کشور را پیش از گذشته تقویت کنیم.

فرمانده مرزبانی کشور خاطرنشان کرد: تقویت تجهیزات و امکانات مهندسی زرهی در مرزبانی و تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و عمود پروازها، هلی شات و پهباد‌ها از جمله مواردی است که نقش بسزایی در پایش مرز‌ها دارد.

سردار گودرزی افزود: در بسیاری از کشور‌های دنیا طرح انسداد مرز‌ها اجرا شده است و کنترل مرز‌های خود را با سیستم‌های الکترونیکی و اپتیکی انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در کشور ما نیز در چند سال اخیر زیرساخت‌های لازم برای استفاده از سیستم‌های الکترونیکی و اپتیکی در مرز‌ها فراهم شده است و اولویت انتظامی و مرزبانی کشور نیز بر همین مبنا استوار است.

سردار گودرزی تصریح کرد: در اجرای طرح انسداد مرز به طریق‌های مختلف از جمله احداث دیوار، استفاده از سیستم‌های الکترونیکی و اپتیکی، اضافه کردن هنگ گروهان، پاسگاه و برجک استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: هم افزایی، همدلی و هماهنگی خوبی بین مردم با مرزبانان وجود دارد و معتمدین و ریش سفیدان مناطق مرزی با مرزبانان همکاری خوبی دارند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۵۴۵۳۹۱۱، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین