پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۸۸۷
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کشتاگاه اشکدز یزد را می‌توان از کشتارگاه‌های بسیار مسئله دار کشور محسوب کرد. خرداد ماه ۱۳۹۹ بدلیل تکرار تخلفات پملپ شده است. تیرماه سال ۱۳۹۹ گویا اقدام به عرضه حدود ۱۰ تن مرغ تاریخ گذشته توسط فردی معلوم الهویه از آن شده بود و مواردی همانند. اخیرا هم با انتشار کلیپی در فضای مجازی مشخص شده که کف کشتارگاه دچار گرفتگی فاضلاب بوده و فعالیت در محیطی غیر بهداشتی در حال انجام می‌باشد. اداره دامپزشکی شهرستان اشکدز و استان یزد، فرمانداری اشکدز و سایر نهاد‌های متولی چرا اجازه تکرار مکرر تخلفات در این کشتارگاه را می‌دهند؟
شعار سال: پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر وضعیت نامناسب کشتار گاه اشکذر مدیر کل دامپزشکی استان یزد گفت: این مشکلات مربوط به طبقه زیرین کشتارگاه هست و از متولی کشتارگاه و مسئولین امر که شهرداری هست که پیگیری و طی ۲۴ ساعت مشکل فاضلاب حل شد.

تعداد بازدید : 18

فاتحی نیا افزود: به طور کلی سیستم‌های برودتی کشتارگاه مشکل داشته است، فرسودگی تجهیزات، کف و دیوار سالن نیز فرسوده و در مرحله‌ای هست که باید مرمت انجام شود.
 
تعداد بازدید : 5


وی ادامه داد: با توجه به تذکراتی که طی ۶ ماه گذشته به متولی کشتارگاه داده شده بود، ولی اقدامی صورت نگرفته بود دادستان تصمیم بر پلمب کشتارگاه گرفت تا مدیر کشتارگاه اقدام به برطرف کردن مشکلات بهداشتی و ساختاری کند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازخبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۳۳۹۸۳۹۲، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین