پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۱۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
۳۳ عضو مجمع فدراسیون فوتبال خواهان برخورد جدی با عوامل اتفاقات تلخ مشهد شدند
شعار سال: در پی حوادث تلخی که در حاشیه بازی ایران و لبنان به میزبانی مشهد اتفاق افتاد، یک عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بیش از سایرین زیر تیغ تیز انتقادات قرار دارد و حالا اعضای مجمع فدراسیون هم به صف منتقدان او پیوسته‌اند.

بسیاری از اهالی فوتبال احسان اصولی، عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی را بابت اتفاقات تلخ مشهد سرزنش می‌کنند و مدعی هستند او که شرایط شهر مشهد را میدانست نباید بازی ایران و لبنان را از تهران به مشهد می‌برد و سپس با کسانی که ناگهان تصمیم گرفتند بازی را در حضور تماشاگران برگزار کنند، همراهی میکرد. اعضای مجمع فدراسیون فوتبال نیز احسان اصولی و آن دسته از همکارانش در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که با او در این راه همکاری و همراهی کردند را مقصر می‌دانند.

۳۳ عضو مجمع عمومی فدراسیون فوتبال با امضای نامه سرگشاده‌ای، خواهان تشکیل جلسه اضطراری مجمع و برخورد جدی با عامل اصلی جنجال‌های پیش آمده در حاشیه بازی ایران و لبنان به میزبانی مشهد شدند.

متن نامه سرگشاده ۳۳ عضو مجمع که به امضای تک‌تک آن‌ها رسیده به شرح زیر است.

بیانیه جمعی از اعضا مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به حواشی مسابقه ایران و لبنان در مشهد؛ امضا کنندگان بیانیه زیر جمعی از اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران هستند.

احتراماً اینجانبان ضمن تقبیح حوادث تلخ بوجود آمده در مسابقه فوتبال ایران و لبنان در مشهد و عذرخواهی از مردم عزیز کشورمان علی الخصوص بانوان محترم این سرزمین، خواهان پاسخگویی صریح اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم.

اینکه چه کسانی با انجام تخلف یا سؤ مدیریت شیرینی رفتن به جام جهانی را به کام ملت تلخ کردند و یا با چه نیتی خطر آسیب به فوتبال ملی و منافع ملی را افزایش دادند، در حالیکه میدانستند این خطرات وجود دارد، باید بررسی شود و عضو یا اعضای مقصر قطعاً باید پاسخگوی رفتار و عملکرد خویش به افکار عمومی و مجمع فدراسیون فوتبال باشند؛ لذا مجمع عمومی که مهمترین رکن فوتبال کشور است، در اولین جلسه اضطراری، پیگیر موارد فوق خواهد بود و علاوه بر دفاع از کیان فوتبال کشور و منافع ملی در حوزه فوتبال با خاطیان مماشاتی نخواهد کرد.

امضا کنندگان بیانیه؛

۱-سیدالحسینی رئیس هیات فوتبال سیستان و بلوچستان
۲-جعفرزاده رئیس هیات فوتبال خراسان شمالی
۳-هنرپیشه رئیس هیات فوتبال فارس
۴- باقری رئیس هیات فوتبال قم
۵-زرگر رئیس هیات فوتبال سمنان
۶– رحمانی رئیس هیات فوتبال کردستان
۷-سنجابی رئیس هیات فوتبال ایلام
۸-کوهستانی رئیس هیات فوتبال گلستان
۹-ملکانی رئیس هیات فوتبال آذربایجان غربی
۱۰-صوفی رئیس هیات فوتبال همدان
۱۱-طالقانی رئیس هیات فوتبال خوزستان
۱۲-خسروی رئیس هیات فوتبال لرستان
۱۳-پازوکی رئیس هیات فوتبال کیش
۱۴-رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان
۱۵-قهوه چی رئیس هیات فوتبال خراسان جنوبی
۱۶-کیوان بابادی مدیرعامل استقلال خوزستان
۱۷-پارو مدیرعامل پایش نفت آبادان
۱۸-حمید گرشاسبی مدیرعامل فولاد خوزستان
۱۹-محبی زنگنه رئیس هیات فوتبال کرمانشاه
۲۰-طاهری رئیس هیات فوتبال اصفهان
۲۱-سیف الله پور مدیرعامل نساجی
۲۲-عبدی مالک خیبر خرم آباد
۲۳-خانم رحمتی زارع باتری کردستان
۲۴-تفکری رئیس هیات فوتبال یزد
۲۵-حیدرپور، قائم مقام باشگاه شهرخودرو
۲۶-بیک وردی رئیس هیات فوتبال البرز
۲۷-عشقان ملک گلساپوش یزد
۲۸-ششکلانی رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی
۲۹-غفاری رئیس هیات فوتبال مرکزی
۳۰-بهاری، نود ارومیه
۳۱-فلاح، فجر شهید سپاسی
۳۲-بلباسی رئیس هیات فوتبال زنجان
۳۳-محرابی، مدیرعامل آلومینیوم اراک

به گفته یکی از اعضای مجمع این سی و سه نفری که بیانیه را امضا کرده‌اند، احسان اصولی را مقصر ردیف اول اتفاقات مشهد می‌دانند و البته خواهان پاسخگویی سایر کسانی هستند که در این راه با رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال همراه و همسو شدند.

در حالی که نام ۲۲ رئیس هیات فوتبال در این بیانیه اعتراضی دیده می‌شود، نامی از قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان به چشم نمی‌خورد که همیشه به عنوان یکی از نیرو‌های فدراسیون در تمام دوره‌ها شناخته می‌شود و احتمالا انتقادی نسبت به این آبروریزی ندارد. پست آقای الماسخاله ادامه داشته باشد، بقیه مسائل اهمیتی ندارد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری حکایت گیلان، تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۹۰۹۴، www.hekayatgilan.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
0
0
اگر قرار نبوده خانوم ها بیان ورزشگاه پس چرا بهشون بلیط فروخته شده. و اگر بلیط فروخته شده نباید این اتفاقات میفتاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین