پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۱۴۸
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران: در ایام کرونا، بازنشستگان و بیمه شدگانی که به پزشک مراجعه می‌کنند، در صورت قطع ارتباط برخط ضرر می‌کنند و مجبور می‌شوند دارو را آزاد تهیه کنند.
شعار سال: مهدی مجیدی با اشاره به مشکلات نسخه الکترونیک برای بازنشستگان، افزود: با توجه به شرایط جسمی و سنی بازنشستگان، اغلب آن‌ها در نسخه نویسی الکترونیکی دچار مشکل شده‌اند، دفترچه‌های بیمه نوعی سند هویتی بازنشستگی است.

عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران افزود: بیشتر بازنشستگان با توجه به شرایط جسمی و سنی، از نظر کهولت سن، سواد اینترنتی و الکترونیکی در مواجهه با نسخه نویسی الکترونیکی دچار مشکل هستند، اکثرا به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند و دفترچه‌ها را از آن‌ها نمی‌پذیرند.

وی تاکید کرد: زیرساخت‌های اساسی و اصولی نسخه نویسی الکترونیکی فراهم نشده است و بازنشستگان تأمین اجتماعی از نظر مسائل درمانی، ویزیت، آزمایشگاه، عکس برداری و دریافت نسخه و دارو از داروخانه‌های مختلف و... دچار مشکلاتی می‌شوند.

مجیدی به برخی مشکلات بازنشستگان در نسخه الکترونیکی اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز افراد به درمان در زمان کرونا اگر ارتباط برخط نباشد، بازنشستگان و بیمه شدگان ضرر می‌کنند و مجبور می‌شوند دارو را آزاد تهیه کنند و احتمال دارد برخی از داروخانه‌ها نیز از این مساله سوء استفاده کنند.

عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران تاکید کرد: قبلا ثبت هر نسخه الکترونیکی در سیستم، هزینه‌ای برای بیمه شدگان به همراه داشت که با مکاتبه و مذاکره، مشکل برطرف شد. اما هنوز مشکلات اساسی نسخه الکترونیکی پابربرجاست و توقع داریم مسئولان این مساله را نیز حل کنند چرا که بیش از ۳ میلیون بازنشسته و به تبع آن همسران و فرزندان آن‌ها، با این مشکل روبرو هستند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۶۱۷۹۴۵، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین