پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۲۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
رئیس جمهور در جریان سفر‌های استانی بار‌ها در خصوص جابجایی مدیران و تاکید بر لزوم شایسته‌سالاری در هرگونه تغییر و نصب در دولت، خطاب به همه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی عنوان کرده است: «اگر بنا بر ابقای مدیران زیر مجموعه خود دارید این کار را انجام دهید و اگر جابجایی مدیری را ضروری می‌دانید، در این کار تسریع کنید؛ چرا که بدنه اجرایی کشور باید در اجرای برنامه‌های تحولی مورد نظر دولت منسجم و دارای انگیزه و دغدغه باشد.» برخی از گمانه ها نشان دهنده، وارد کردن تدریجی نیروهای ذخیره در بدنه دولت است. با ما باشید و با برخی از این نیروها آشنا شوید.
شعار سال: با توجه به روی کارآمدن دولت سید ابراهیم رئیسی از مردادماه سال ۱۴۰۰ و امید مجدد برای بهبود شرایط بد اقتصادی به میراث برده دولت روحانی و از سوی دیگر تاکیدات ایشان به عدم اطمینان به مسئولان ناکارآمد به ادامه خدمتگزاری در بدنه دولت سیزدهم و بهره گیری از ظرفیت‌های جدید و جهادی در بدنه دولت، شنیده‌ها حاکی این است در ابتدای سال ۱۴۰۱ تغییرات مدیریتی خاصی بتذریج به وقوع خواهد پیوست. حال باید دید با توجه به عملکرد برخی از وزرا و مسئولان در دولت سیزدهم، این تغییرات انجام خواهد شد یا خیر؟و اگر آری، چه سمت و جهتی خواهد پذیرفت. 

برخی از مهمترین تغییرات احتمالی در مدیران ارشد : 
 
تغییرات کلیدی در دولت سیزدهم

مهرداد بذرپاش بجای عبدالملکی به وزارت کار خواهد رفت.البته این گمانه چندان مورد توجه بذرپاش قرار نخواهد گرفت . چرا که بدرپاش برای خود آینده سیاسی متصور بوده و وزارت کار، وزارتی بشدت پرچالش است. بر این قاعده در صورت استیضاح فاطمی امین، بجای او می نشیند و یا با تقسیم وزارت صمت به دو وزارتخانه، به سمت یکی از دو زوارت جدید می رود. 
 
تغییرات کلیدی در دولت سیزدهم

محسن منصوری از استانداری تهران به نهاد ریاست جمهوری و باعنوان معاون اجرایی ریاست جمهوری در مراحل پایانی و تقریبا قطعی شده است. او منتظر تغییر در پست سید صولا مرتضوی است تا تغییرات را کلید بزند.
 
تغییرات کلیدی در دولت سیزدهم

سید صولت مرتضوی به جای احمد وحیدی به وزارت کشور خواهد رفت. هرچند که این تغییر ممکن است رخ دهد. اما با چند گمانه نیز همراه است. چنانچه شرایط کشور آرام باشد و امنیت درونی و بیرونی، تا حد زیادی تامین شده باشد، سید صولت به این سمت کشیده می شود، اما اگر شرایط کشور در بعد داخلی یا خارجی، با چالش مواجه باشد، سید صولت به سمت یکی از ورارتخانه های خدمات رسان هدایت خواهد شد. 
 
تغییرات کلیدی در دولت سیزدهم

فاطمی امین از وزارت صمت خواهد رفت. فاطمی امین با استیضاح و یا با تقسیم وزارتخانه ، جابجا می شود.
 
تغییرات کلیدی در دولت سیزدهم

همچنین شنیده‌های حکایت از این دارد دکتر رنجبر یا فاطمی امین بجای سورنا ستاری بعنوان معاون علمی منصوب می‌شود. سورنا ستاری هم احتمالا در یکی از پست های پارکینگی و یا یکی شوراهای عالی تزریق خواهد شد. 
 
تغییرات کلیدی در دولت سیزدهم

در خصوص جهاد دانشگاهی کشور نیز گزینه‌هایی بجای حمیدرضا طیبی در دست بررسی است که تصمیمات لازم دراین زمینه اتخاذ خواهد شد. برخی از خبرها، گویای تغییر فوری در جهاد دانشگاهیف حداکثر تا پایان فصل بهار هستند. 
 
تغییرات کلیدی در دولت سیزدهم

سردار وحیدی نیز جایگزین علی شمخانی در شورایعالی امنیت ملی خواهد شد.این تغییر مسلما به قوت دنباله گیری می شود ولی تا حد زیادی بستگی به شرایط آرام در کشور دارد. 

همچنین تغییراتی در خصوص برخی معاونین وزرا و اعضاء هیات مدیره شرکت‌های دولتی در دست انجام و اقدام است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از گزارش خبر، تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۵۶۴۵، gozareshkhabar.ir .
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
0
0
جالبه. امروز یکشنبه 10- آبان 1401، پنج تا از این پیش بینی ها محقق شده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین