پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۴۷۳
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
نماینده مردم تبریز در مجلس در مورد عدم حضور زنان در ورزشگاه گفت: رفتاری را که انجام می‌دهند خود به خود عده‌ای را علیه انقلاب، اسلام و دین مسئله دار می‌کنند. وقتی زنان در همه مجامع اعم از مسجد و دانشگاه می‌توانند حضور پیدا کنند، اما اجازه ورود آن‌ها به استادیوم را ندهیم رفتاری اشتباه است.
شعار سال: نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به اتفاقات مشهد و بحث حضور زنان در استادیوم گفت: روندی که الان وجود دارد و رفتاری را که انجام می‌دهند خود به خود عده‌ای را علیه انقلاب، اسلام و دین مسئله دار می‌کنند. وقتی زنان در همه مجامع اعم از مسجد و دانشگاه می‌توانند حضور پیدا کنند، اما اجازه ورود آن‌ها به استادیوم را ندهیم رفتاری اشتباه است اینکه بلیط فروشی کنیم بعد اجازه ندهیم که وارد شوند و بعد آن رفتار را با آن‌ها کنیم با هیچ منطقی سازگار نیست.

مسعود پزشکیان در مورد اینکه آیا ورود زنان به استادیوم‌ها غیرقانونی و غیر شرعی است اظهار کرد: شرع را باید از این عزیزان پرسید، ولی من چیزی در شرع و قانون نمی‌بینم که اجازه ورود زنان به این مکان‌ها را ندهد. می‌توان تمام ملاحظاتی را که آقایان مد نظر دارند در نظر گرفت و اجازه حضور داد. دلیلی ندارد ما برای حضور زنان در تمامی مکان‌های که می‌توانند حضور پیدا کنند ممانعت ایجاد کنیم.


نتیجه رفتار ما رشد تتلوهاست، عده‌ای را علیه انقلاب و اسلام، مسئله دار می‌کنند
وی تاکید کرد: به هر حال عده‌ای نمی‌خواهند در جامعه این اتفاق بیفتد و می‌خواهند تفکر و ذهن بسته خودشان را در جامعه تحمیل و اعمال کنند و این روش جز با نگاه و پیام اجتماعی قابل برگشت نیست یعنی جامعه باید صدای خودش را بلندتر از صدای آن‌ها به گوش برساند آن‌ها صدایشان را با برخورد با زنان به جامعه می‌رسانند و زنان نیز باید صدایشان را به گونه‌ای دیگر به گوش برسانند.

پزشکیان گفت: پیام این نوع رفتار با زنان این است که برای کنسرتی که تتلو برگزار می‌کند آن همه مشتری پیدا می‌شود این فرهنگ و رفتار تتلو نیست که این‌ها را جذب می‌کند بلکه عناد در قبال رفتاری است که ما در اینجا با آن‌ها داریم. وقتی ما آدم‌های خودمان را نمی‌پذیریم و با آن‌ها عناد داریم عده‌ای به لج مشتری تفکر آدمی که از نظر محتوای فکری و یا پیام موسیقی چیزی برای گفتن ندارد می‌شوند و در واقع نتیجه رفتار ما رشد تتلوهاست.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۶۱۹۹۶۹، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین