پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۶۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
بررسی آمار خودرو‌های گازوئیل سوز در کشور (باری، اتوبوس و مینی بوس، سواری، ادوات کشاورزی) به همراه مصرف غیر خودرویی این حامل انرژی (موتور برق و پمپ برخی از چاه‌های آب کشاورزی و ...) نشان می‌دهد که هم ترازی خاصی بین میزان مصرف ۵۲ میلیون لیتری با تعداد متقاضیان مصرف وجود ندارد. برخی از تحلیل گران، علت این عارضه را راندمان بشدت پائین خودرو‌ها و دستگاه‌های گازوئیل سوز دانسته و برخی دیگر، بشدت معتقد به قاچاق سازمان یافته این حامل انرژی هستند. کاش شرکت پخش و پالایش در این خصوص توضیح می‌داد. هرچند می‌دانیم که توضیحات این شرکت عموما نوعی بازی الاکلنگی تاکید کننده بر نفی مسائل بوده و تمایلی به ارایه توضیحات به درخواست‌های متوالی رسانه‌ای صورت پذیرفته در موضوعات مختلف، وجود ندارد.
شعار سال: آقای ویس کرمی گفت: سهیمه گازوئیلی که به ناوگان حمل و نقل مسافری بین‌شهری به خصوص در جایگاه‌های برون شهری اختصاص داده می‌شود و سهمیه هر جایگاه براساس پیمایش و عملکرد ارسالی از طرف سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای تعیین می‌شود.

به گفته مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، روزانه ۵۲ میلیون لیتر گازوئیل برای ناوگان حمل و نقل بین شهری و برون شهری استان‌های مختلف کشور تعیین شده و در یک استان، در ورودی، کمربندی و خروجی شهر تعدادی جایگاه وجود دارد که ممکن است در برخی از ساعات شبانه روز آن جایگاه گازوئیل نداشته باشد که می‌توانند به سایر جایگاه‌ها مراجعه کنند.

او می‌گوید: تاکید کردیم در استان جنوبی و استان‌هایی که در شبانه روز با حمل بار بسیاری مواجه هستند مانند کرمان، علاوه بر نظارت بر این استان ها، سهمیه جایگاه این استان‌ها نیز افزایش یابد تا ساعت کمتری این جایگاه‌ها با کمبود گازوئیل مواجه شوند.

مردم اگر در جایگاهی با کمبود سوخت مواجه شدند، در هر جایگاه شماره تلفن مرکز منطقه عملیاتی درج شده که می‌توانند از آن طریق اطلاع رسانی کنند و یا به شماره ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری گسترش نیوز، تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۵۴۱۴۱، www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
0
0
قاچاق سوخت داره اتفاق میفته، چرا مورد قبول واقع نمیشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین