پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۳۹۳
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
آنقدر کم کاری و حاشیه درست کردند که افکار عمومی و مردم درخواست پس گرفتن صفت انقلابی گری از مجلس فعلی شدند. گروهی از مردم شورای نگهبان را مقصر این دستپخت می‌دانند و گروهی، مردم غیر فعال در رای گیری‌ها را. گروهی هم انگشت تقصیر را به سمت کم توجهی به شفافیت و کمبود نظارت بر نمایندگان مجلس گرفته اند. هرچه که باشد، نارضایتی‌ها مورد تائید حضرت آقا هم هست. اما ایشان با لطفی همیشگی، آبروی مجلس را خریدند. آقایان نماینده، لطفا کارتان را درست انجام دهید، در آینده دیگر خبری از این نوع حفظ آبرویتان توسط مقام معظم رهبری نخواهد بود.
شعار سال: علی بزرگخو دبیر تحکیم وحدت در دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر انقلاب بیان داشت که، هر وقت از مجلسی‌ها انتقاد کردیم، پشت صفت انقلابی قائم شدند، این عنوان را از مجلس بردارید.
تعداد بازدید : 97

حضرت آقا با لطفی همیشگی ضمن پذیرش انتقادات، برای مجلس آبرو داری کردند و حفظ حریم نمودند. به نمایندگان عزیز پیشنهاد می‌کنیم، قدر این فرصت را دانسته و کوشاتر از قبل، انجام وظیفه کنند.

خطاب مستقیم به شورای نگهبان داریم که روند‌های تائید صلاحیت با تداوم وضع فعلی، به هیچ وجه کارآمدی لازم را ندارد و ملت اجازه تکرار برخی از ناکارآمدی‌ها و توجیه گری‌ها را نخواهند داد.

برگزاری رقابت انتخاباتی سالم، تشخیص نامزد‌های صلاحیت دار از دو بعد علمی و اعتقادی، از حقوق اساسی مردم است و شورای نگهبان بعنوان امانت دار، باید بیشتر از قبل در این خصوص کوشا باشد. خدای ناکرده با زد و بند سیاسی و جناح بازی و سفارش پذیری از فلان نهاد و بهمان دستگاه و آقایان خاص که نمی‌شود کشور اداره کرد و قانونگذاری موثر و انتظار کارآمدی نظارتی داشت.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین