پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
عضو شورای روستای خلیفه ترخان سنندج گفت: مشکل جاده روستای خلیفه ترخان سابقه تاریخی 20 ساله داشته و به دولت آقای رفسنجانی بازمی‌گردد و از آن زمان تاکنون نامه‌های متعدد، مکاتبات و بعضاً مشاجره بسیاری با مسئولین و حتی وزارت راه و شهرسازی داشته‌ایم که همگی بی نتیجه بوده است.

شعارسال: "حمید خداکرمی" عضو شورای روستای خلیفه ترخان سنندج با اشاره به مشکلات عدیده این روستا، گفت: جایگاه زباله روستا که با همت اهالی روستا احداث شده، به دلیل نداشتن حصار و نزدیک بودن به پارک کودک سیمای نامناسبی به ورودی به عنوان مبلمان روستا داده است.

وی اظهار کرد: روستای خلیفه ترخان نیازمند ماشین حمله زباله از داخل روستا به محل دفن و انباشت زباله است که امید است وعده 20 میلیونی کمک فرماندار با تلاش بخشدار در این راستا هزینه گردد.

عضو شورای روستای خلیفه ترخان سنندج افزود: مشکل گاز رسانی به این روستا دیگر مشکل ماست و این موجب آزردگی خاطر همگی ماها شده چرا که مارا به عنوان شهروندان درجه سه نیز محسوب نمی‌کنند.

خداکرمی ادامه داد: گاز ایران اکنون در اختیار شبه قاره هند و کشورهای دور دست قرار گرفته اما دولت این مهم را برای شهروندانی مثل ما میسر نکرده است.

وی با اشاره به مشکل دریافت سیگنال صداوسیمای مرکز کُردستان، تاکید کرد: علی رغم نصب آنتن‌های گرانقمیت و با کیفیت، دریافت شبکه‌های رسانه ملی و به ویژه شبکه کُردستان در روستای خلیفه ترخان با مشکل مواجه است.

عضو شورای روستای خلیفه ترخان سنندج در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسب جاده ورودی و قول مساعد مسئولین، گفت: آقای ایرانمنش، معاون راه روستایی وعده معرفی پیمانکار سازنده را به ما داده تا با هزینه 100 میلیون تومانی جاده روستا آسفالت شود.

وی با گلایه از مسئولین در خصوص تخصیص اعتبارات عمرانی به شهرهای کوهستانی، عنوان کرد: مجلس، دولت و دستگاه‌های مربوطه می‌بایستی به دلیل وضعیت نامناسب جوی در استان‌های کوهستانی، در شش ماه اول اعتبارات ساخت و ساز را تخصیص دهند تا بتوان کار عمرانی بهتری انجام داد.

خداکرمی تصریح کرد: مشکل جاده روستای خلیفه ترخان سابقه تاریخی 20 ساله داشته و به دولت آقای رفسنجانی بازمی‌گردد و از آن زمان تاکنون نامه‌های متعدد، مکاتبات و بعضاً مشاجره بسیاری با مسئولین و حتی وزارت راه و شهرسازی داشته‌ایم که همگی بی نتیجه بوده است.

وی در ادامه با اشاره مشکل آب شرب بخش حسین آباد، گفت: آب سد آزاد از دل این بخش به مسیر لیلاخ هدایت می‌شود، در حالی که منطقه ما حوزه آبخیز سد بوده سهمی از آب این سد به ما اختصاص داده نشده است.

وی گفت: با توجه به شیب‌دار بودن زمین‌های زراعی برخی از روستاها، بارها و بارها از تمامی مسئولین از بخشدار تا استاندار گرفته طرح توسعه باغات و پرورش ماهی در راستای اشتغال جوانان روستایی را پیگیری کرده‌ایم اما نتیجه‌ای در بر نداشت.

عضو شورای روستای خلیفه ترخان سنندج افزود: این در حالی است که 1180 هکتار از بخش کلاترزان زیر طرح توسعه باغات و با استفاده از آب سد آزاد رفته اما بخش حسین آباد سهمی این آب ندارد.

خداکرمی با اشاره به حضور یکی از نمایندگان در زمان انتخابات مجلس دهم در منطقه، گفت: از این نماینده درخواست پیگیری بحث گازرسانی و آب‌رسانی داشتیم که تاکنون گامی برای ما برنداشته است.

وی با اشاره به مشکل اینترنت روستایی، گفت: از مسئولین مخابرات استان کُردستان درخواست می‌شود که در بحث اختصاص اینترنت روستایی به منازل خلیفه ترخان اقدام کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری نوای آبیدر ، تاریخ انتشار خبر 24 آبان 1395، کدمطلب: 4315 ،www.navayeabidar.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
چی باعث میشه که یه مشکل بیست سال به قوت خودش باقی بمونه و نسل های مختلفی اونو بچشن؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
چطوری ممکنه 20 سال مشکل وجود داشته باشه و کسی به دادش نرسه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین