پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۷۲۲
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس با بیان اینکه دولت روی مرز و بازارچه‌های کردستان سرمایه‌گذاری نکرد، گفت: اقتصاد مقاومتی در کردستان با "برگزاری جلسات،حرف و شعار" عملیاتی نمی‌شود.

شعار سال: سیداحسن علوی ،با بیان اینکه دولت یازدهم در کردستان چند قطبی ایجاد کرد اظهار داشت: به نظر بنده مسئولان نباید به‌ هیچ‌وجه تبعیضات مذهبی و قومی را مدنظر قرار بدهند چراکه این کار خیلی خطرناک است.

وی گفت: بنده معتقد هستم که مسئولان باید با نگاه دیگری به کردستان نگاه کنند و این استان را به‌عنوان نقطه مهم و استراتژیک ببینند.

نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان باید همیشه بدانند که کردستان به‌دلیل وجود مرز 230 کیلومتری و بازارچه‌های مرزی می‌تواند نقطه امید و مسیر رشد اقتصادی برای کشور باشد و بایستی دولت روی اینها سرمایه‌گذاری می‌کرد که متأسفانه انجام نشد! و این اتفاقات نیفتاد.

نبود بزرگراه در کردستاننقطه خیلی تاریکی برای استاناست

وی گفت: بنده بارها برای راه‌آهن همدان-سنندج داد و فریاد زده‌ام اما تازه قرار است اقداماتی برای آن انجام شود و اینکه کردستان نسبت به استان‌های دیگر کشور بزرگراه ندارد نقطه خیلی تاریکی برای استانبوده و مردم در این بخش‌ها ناامید می‌شوند.

علوی با بیان اینکه توسعه به‌معنای چندین پارامتر همچون آزادی، بیان راحت و اینکه مطبوعات آزاد باشند بوده افزود: کسی که رئیس جمهور می‌شود باید مجری قانون اساسی و به فکر حق و حقوق همه ملت‌ و اقوام کشور باشد و قشنگ‌ترین و بهترین عملکرد نیز، عملکردی بوده که از همه اقوام و سلیقه‌ها استفاده شود.

وی با اشاره به موازین و قانون اساسی کشور اظهار کرد: همه مردم باید براساس قانون اساسی حرکت و گام بردارند و بی‌بند و باری، دروغ و تهمت به‌معنای دموکراسی نیست.

متأسفانه به ظرفیت و ثروت‌های کردستان توجه نشده است

نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس جمهور درخواست داریم که فکری اساسی به حال کردستان کند چراکه این استان از ظرفیت و ثروت نهفته‌ای برخوردار است اما متأسفانه به آن توجه نشده و برای رسیدن به واقعیت‌ها، دقت نظر و عَزم جَزم مسئولین می‌خواهد تا همه ایده‌ها عملیاتی شود.

وی با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی گفت: با جلسه، حرف و شعار «توسعه» به ارمغان نمی‌آید و باید در جهت تحقق و پیروی از فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب اقدام و عمل شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار ۰۹ خرداد 1396، کد مطلب: 1423332: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین