پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۵۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساختهای فرهنگی و تفریحی بیجار به نسبت شان و صبغه تاریخی کمتر رشد یافته و باید توسعه بیشتری پیدا کند.

شعار سال: حمدالله کریمی روز یکشنبه افزود: جبران فقر فرهنگی انباشته شده از گذشته و توسعه فرهنگی مورد نیاز امروز یک نیاز بدون تاخیر و ضروری برای این شهرستان است.

وی با اشاره به پیگیری های بسیار زیاد برای راه اندازی سالن پردیس سینما در بیجار شده اظهار کرد: بسیاری از ظرفیت های شهرستان از نظر ساختمان، نیروی انسانی و حتی اداره متولی انجام امور به صورت راکد مانده و یا دچار روزمره گی شده اند.

کریمی گفت: بیجار برای راه اندازی سالن سینما با مشکلات زیادی مواجه بوده و یکی از مهمترین مشکلات آن نبود ساختمان مناسب و قابل دسترس عموم است.

به گفته کریمی این ساختمان نمونه کوچکی از ظرفیتهای راکد مانده در شهرستان بیجار است که باید به مقتضای نیازهای دیگر ظرفیتهای مغفول مانده احصاء شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری راه اندازی مجدد پیست اسکی و پیگیری انجام طرح مطالعاتی برای مجموعه تفریحی و ورزشی در پارک کوهستانی نسار افزود: با استفاده از همه امکانات غیردولتی، نهاد های خدماتی بیجار و حمایت شرکتهای معدنی شهرستان بیجار جاده کوهستانی احداث و آسفالت شده است.

کریمی به راه اندازی مجموعه خدمات رفاهی برای گردشگران، ورزشکاران و دوستداران طبیعت در منطقه پارک کوهستانی نسار، فعالیت مجدد پیست اسکی و پیست موتور سورای اشاره کرد و گفت: با حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بزودی برنامه های مطالعاتی و برخی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: جایگاه بین المللی پیست اسکی نسار یک فرصت بی نظیر برای بیجار بوده و باید با حمایت همه مدیران استان و شهرستان این فرصت به نحوه شایسته ای تدبیر و مورد بهره برداری قرار گیرد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایسنا، تاریخ انتشار: 12 دی 1395، کد مطلب: 82370014:www. isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
بیجار فقر فرهنگی نداره جناب نماینده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین