پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۷۷۶۱۱
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
کامبیز نوروزی حقوقدان در واکنش به ادعای وزیر کار مبنی بر ریشه کنی فقر، نوشت: وقتی از هیچ مقام و مدیری سؤال نمی‌شود که چه کردی و چه بلا بر سر مردمان آوردی، بعدترش بر مقام و منصبی بالاتر و شیرین‌تر هم می‌نشیند، اوضاع می‌شود همین. برنامه ریزی و قانونگذاری کشور بدل می‌شود به کتاب‌های قطور پر از جمله‌های پوچ و خالی از واقعیت. جمله‌هایی که نتیجه‌ای جز فزونی رنج مردم به بار نمی‌آورند.
شعار سال: کامبیز نوروزی در کانال تلگرامی خود نوشت: حجت الله عبدالملکی وزیز کار می‌گوید: "تا آخر امسال فقر را با تعاریف جهانی به طور کامل حذف خواهیم کرد. "

پوچی بعضی جمله‌ها و ادعا‌ها آنقدر آشکار است که فقط به کار خنده‌های تلخ می‌آیند و اینکه معلوم شود قرار نیست چیزی و مشکلی حل شود؛ رنج‌ها ادامه دار و دامن گستر خواهند بود.

وقتی از هیچ مقام و مدیری سؤال نمی‌شود که چه کردی و چه بلا بر سر مردمان آوردی، بعدترش بر مقام و منصبی بالاتر و شیرین‌تر هم می‌نشیند، اوضاع می‌شود همین. برنامه ریزی و قانونگذاری کشور بدل می‌شود به کتاب‌های قطور پر از جمله‌های پوچ و خالی از واقعیت. جمله‌هایی که نتیجه‌ای جز فزونی رنج مردم به بار نمی‌آورند.

اصول حقوقی و اخلاقی مربوط به مسئولیت دولت‌ها در ایران بسیاری از معنا‌های خود را از دست داده اند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، تاریخ انتشار:۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۵۵۰۲۰۵، www.jamaran.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین