پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۳۹
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
رئیس اندیشکده یقین با بیان که "لیبرالیسم" منشاه نابسامانی های کشور از بازرگان و بنی صدر تا احمدی نژاد و روحانی است، گفت:علم لیبرالها دست روحانیت منهای اسلام است.

شعار سال: حسن عباسی شامگاه سه شنبه در جمع برخی از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اظهار داشت: امروز پیاده روی اربعین به سمت کربلا و نجف فقط یک سفر زیارتی نیست بلکه یک حرکت عظیم تمدن سازی و تجدید پیمان با همه انبیاست. امام حسین (ع)میراث دار حضرت آدم و انبیای برگزیده است. حرکت اربعین تجدید میثاق با همه انبیا و مسئله‌ای بسیار حائز اهمیت است. موضوع کوچک و عامی و دفعی نیست که محدود به شیعه باشد و اهل سنت، مسیحی‌ها از مذاهب متعدد و یهودی ها در این حرکت بزرگ حضور دارند و جریان بسیار عجیبی است. در هیچ برهه‌ای جمعیتی بدین عظیمی در کره زمین گرد هم نمی‌آیند نه چینی‌ها نه هندی نه حتی سفر حج مسلمین در مکه چنین تجمعی ندارد و غربی‌ها هم که اصلا چنین تجمعی ندارند و این بزرگترین گروهی است که سالی یکبار جمع می‌شوند و لذا حرکتی تمدنی و زمینه ساز ظهور است. مقام معظم رهبری فرمود: این حرکت اربعین شبیه قسوره است در زبان عربی به معنای غرش... این حرکت غرشی بر سر همه کفار و مستکبران و همه ملحدان در کره زمین است که البته متاسفانه حجمشان زیاده است و تلاششان این است که نور خدا و قرآن و توحید را خاموش کنند. باید مقوله راهپیمایی اربعین و حماسه عظیم را شناخت و بدانیم این جمعیت با چه عشقی می‌روند... این مغناطیس امام حسین (ع) چه کار کرده که این همه مردم از زن و کودک و پیر و جوان نصفه شب در جاده‌ها مانده‌اند و این راز تمدن سازی و راز حل مشکلات ما است.

عباسی گفت: راز شهادت و ماندگاری حسین(ع) در این نیست که سرش را بریدند و بر نوک نیزه کردند و مظلوم بود... ماجرای کربلا جهاد صغیر بود که حسین (ع) به شهادت رسید و 72 یارش به شکلی فجیع به شهادت رسیدند و خانواده‌اش به اسارت رفت... قبل از اینکه اباعبدالله درگیر جهاد صغیر در صحرا و سرزمین کربلا شود درگیر مقوله جهاد کبیر بود. مقام معظم رهبری در جبهه انقلابیون فرمایش تکان دهنده‌ای داشتند اینکه چرا ایشان در مقوله تفسیر عالیه جهاد کبیر را سرلوحه کار در نیروهای انقلاب قرار دادند. جهاد بخصوص که مقابل با دشمن کافر و دشمن توحید با اساس دین و باور ما کار دارد... حکم صریح به رسول (ص) در قرآن این است که تبعیت از کفار نکن که این جهاد کبیر است در مقابل جهاد صغیر. کافری به نام یزید به امام حسین (ع) میگوید با من بیعت کن... جنگ نا تمامی از صدر اسلام شروع شده و 1400 سال ادامه دارد در مکه ابوسفیان روبروی رسول جلیل القدر الله ایستاد و قصد شهادت او را داشت حضرت علی(ع) در بستر ایشان خوابید. ابوسفیان هر چه از دستش برآمد انجام داد تا نگذارد اسلام پا بگیرد اما وقتی مجبور شد اسلام آورد پسرش معاویه تا زمان مرگش 42 سال حاکم بود و استاندار سوریه و لبنان و فلسطین و اردن بود.

رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: 60 سال از عمر اسلام را این ها سر کار بودند و بعد یزید روی کار آمد از عمر 60 ساله اسلام ابن ابی الحدید می گوید 18 سال اول که پدرش ابوسفیان با اسلام جنگید و بعد 42 سال معاویه که بعد مقابل علی (ع) ایستاد و در جنگ صفین شرایط سختی ایجاد کرد. تا زمانیکه دوره امویان تمام می‌شود و عباسیان بدتر از امویان یکی پس از دیگری امامان معصوم (ع) را شهید می‌کنند تا امام یازدهم که در دوره جوانی شهید شد و دوره غیبت شروع می‌شودو 61 نفر تا عصر پیروزی انقلاب اسلامی نواب می‌شوند.

وی تصریح کرد: امروز که در زعامت نفر شصت و یکم هستیم حرکت زعمای 61 گانه عمل خود حضرت در دوران غیبت است. امروز قدرت بزرگان شیعه آیت الله سیستانی در عراق، حسن نصرالله در لبنان، شیخ زاکزاکی در نیجریه، آیت الله نمر درعربستان، جریان الحوثی در یمن، در بحرین جریان ساز است. الان درگیری در بیرون از مرزهای ایران است و قاسم سلیمانی و یارانش در هفت یا هشت کشور رودرروی کفار حربی که اسلام را دزدیدند و به نام اسلام جنایت کردند و سربریدند و پشت سر آنها وها‌بی‌ها و صهیونیسم ها و آمریکا و کفار صف گرفتند تا از راه خود اسلام اسلام را نابود کنند، ایستاده اند.

این پژوهشگر سیاسی ادامه داد: لایه‌ای آمدند در داخل اسلام به اسم اسلام و این به روزی برمی‌گردد که ابو سفیان روبروی رسول (ص) ایستاد. اسلام را اینطوری مصادره کردند امروز اسمش داعش و جریان وهابی حاکم بر عربستان است که خودش را خادم الحرمین می‌بیند. تمام این لایه اول در 1400 سال قبل یک حرف داشت اینکه ما کفار حرفی می‌زنیم شما ائمه باید از ما اطاعت کنید.. 12 امام ما زیر بار تبعیت و اطاعات از کفار نرفتند و 61 زعیم ما یک وجه مشترک دارند نه تنها تبعیت از قبائل کفار نمی‌کنند بلکه مسئله آنان این است که کفار باید به اسلام بگروند و این وجه مشترک انبیا و ائمه و سلسله زعمای شیعه است. تمام راه‌های قرآن به یک کوچه به نام تقوا ختم می شود... راه رستگاری تقوا است و متقی از انبیا و ائمه و ولی فقیه اطاعت می‌کند... اصل این است که ولایت الله را بپذیریم یا طاغوت را.

وی با اشاره به شرایط امروز کشور خاطر نشان کرد: برخی امروز خجالت می‌کشند پا روی پرچم آمریکا بگذارند چرا بسیاری از مقامات حکومت ما امروز اصرار دارند خواب ببینند که امام دنبال این بوده که شعار مرگ برآمریکا را بردارد چرا کسانی مخالفند که جوانانی بروند در سوریه مقابل کفر بایستند به شهادت برسند؟

وی افزود: از نظر جریان سکولار در کشور انقلابی خوب انقلابی شهید شده است و به تعبیر مرحوم شهید آوینی از دید بعضی ‌ها امام خوب امامی است که از دنیا رفته چون می‌شود برایش فلسفه بافی کرد اما امام موجود و امام حاضر را چون باید از او اطاعات کنند بر نمی‌تابند. روی پرچم آمیکا پا نمیگذارند و شعار مرگ برآمریکا را خواب می‌بینند که باید حذف شود. به لطایف ‌الحیل جنایت‌های ابوسفیان و معاویه به عنوان پدر و پسری که روبروی پیامبر (ص) و علی (ع) ایستادند را کنار می گذارند که چهره یزید را بزک کنند. 37 سال بعد از انقلاب آمریکا تا امروز چه ظلمی در حق ما کرد و چقدر از جوانان و مردم ما با ترفندهای آمریکا شهید شدند؟ می‌گویند تمام این‌ها را ندیده بگیرید قرار بود اسلام پیاده شود... لیبرالیسم دارد پیاده می‌شود لیبراسم یعنی اطاعات از قوائد کفار و روح حاکم کفری که بند بند قوائد آن ایدئولوژی مغایر آیه آیه قرآن کریم است.

عباسی گفت: این جریان جهاد صغیر در سوریه را میزنند جهاد صغیری که در چارچوب آن در تلویزیون می‌بینیم چه تونل‌های داریم و در آن تونل‌ها موشک های بالستیک پشت سرهم ردیف شدند و یاران حسن تهرانی مقدم حجم عظیمی از سیستم‌های دفاعی بومی را برای کشور ساختند. این جماعت در این شرایط که دشمن حربی آمده و مسلحانه در روز روشن و با چشم باز آمده در آبهای شما گوش کماندوهایش را می‌گیرید و هشدار می دهند چرا آمدید در آبهای ما شما که به حقوق بین الملل پایبندید؟ اما می بینیم در داخل به زمین و زمان متوسل می‌شوند تا ارباب آمریکاییشان را آزاد کنند بفرستند برود... چرا در جهاد صغیر موشکی خلل ایجاد می‌کنند در جهاد صغیر نیروی دریایی و در زدن کماندوهای دشمن خلل ایجاد می‌کنند چرا در میان یاران قاسم سلیمانی در سوریه خلل ایجاد می‌کنند چون جهاد کبیر را قبول ندارند. به همین دلیل وقتی می رسند به ماجرای کربلا می گویند امام حسین (ع) با عمر سعد مذاکره کرد علی (ع) هم مذاکره کرد پیامبر (ص) هم مذاکره کرد چون روح کلی جهاد کبیر برایشان روشن نیست.

وی ادامه داد: کسی که فهم دقیقی از جهاد کبیر نداشته باشد بخواهد اطاعت از کفار کند ولایت طاغوت برایش جاری می‌شود او حتما تقوای الهی ندارد. کسی سالها پیش در انگلیس کتابی در دفاع از ربا نوشت و صاحب نظریه اصالت فایده شد بسیاری از استادان ما این فرد را می پرستند او توسط اقتصاد دانان ما پرستیده میشود و کتاب اصلیش دفاع از رباست در حالیکه قرآن تاکید صریح دارد که ربا نخورید. نتیجه سیستم بانک ربوی وجب به وجب کرمانشاه را بانک کرده است 27 برابر استاندارد جهانی شعبه بانک داریم تمام بزرگان از امام (ره) تا رهبر و مراجع تقلید می‌گویند این سیستم ربوی است و سر دو راهی اطاعات از قرآن و امام حسین (ع) است. امروز ام پیامبر (ص) در سیستم ربوی بانکی رباخوار شدند. یک لیبرالی که ولایت طاغوت را پذیرفته تبعیت از قوائد کفاری کرده که وحی شیطانی در یک کتاب شیطانی به نام دفاع از رباست و این کتاب به دانشگاه های آمریکا رفته و ترجم‌اش در ایران نیست.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به محور شدن دانش آموختگان در سیستم غرب تصریح کرد: در ایران هر کسی که از آمریکا و اروپا دکتری گرفته مراقبش باشید اخیرا برخی‌هایشان می‌گویند ما سلول سلول بدنمان زمانی که آن 7 سال رفتیم انگلیس درس خواندیم تارو پود بدنمان لیبرالی شکل گرفته... باید این در جامعه جابیفتد تا وقتی گفته می‌شود لیبرال‌ها آمدند انگار کسی ایدز گرفته و آمده در جامعه باید مراقب بود مگر اینکه خلافش ثابت شود. هرکسی در این مملکت شد مسئول گفت وقتی پست و مقام گرفتیم اول بگردید یک مشت دکتر دانشگاه خارج رفته و فارغ‌التحصیل پیدا کنید. پدر مملکت و پدر اسلام را در این حکومت بعد از دفاع مقدس درآوردند و رفتند هرچه پست و مقام بود به تحصیل کرده‌های آمریکایی دارد معلوم است از کوزه همان برون تراود که دراوست. تا دو سال پیش مقام معظم رهبری در بین استادان دانشگاه گفت: مبنای علوم انسانی غرب غیر توحیدی است. هرکس در لیسانس و فوق لیسانس و دکترا و فوق دکترایش در یکی از گرایش‌های علوم انسانی مدرک گرفته بداند مبنای علوم انسانی غرب غیرتوحیدی است و باید باور این دانشگاه‌ها را بشکنید. تربیت شدگان مکاتب غربی امروز می‌خواهند روی نور قرآن سایه بیندازند و بگویند که 37 سال اسلام نتوانست زندگی مردم را درست کند.

عباسی تاکید کرد: هرآنچه فساد در این مملکت دیدید به خاطر پیاده شدن قوائد کفار است آن چیزی که یک مشت بند مدرک غربی و خراب دکترا و فوق دکترا و لیسانس این دانشگاه‌های داخل و خارج شدند و بت مدرک در چشمشان بود آمدند تئوری‌های مزخرف غربی را در این مملکت پیاده کردند حالا با وقاحت در دانشگاه‌های مملکت می‌گویند اگر اسلام اقتصاد دارد بدید پیاده‌اش می‌کنیم 30 سال از بیت المال حقوق گرفتند و در دانشگاه‌ها کتاب های غربی را درس می‌دهند. امام (ره) فرمود ممکن است از دست پهلوی ها نجات پیدا کرده باشیم اما از دست تربیت شدگان فرهنگ غرب و شرق به این سادگی نجات پیدا نمی‌کنیم.

وی گفت: حسین (ع) قبل از اینکه جسمش زیر سم اسبان و سرش توسط اشقیا ذبح شود شهید جهاد کبیر بود و لحظه‌ای که به فرستاده یزید گوش نکرد. حالا مرجع تقلید در درس خارجش گریه می کند که چرا هرچه در مورد ربا می‌گوید کسی در دولت و مجلس به او گوش نمی‌دهد و در حضور دولتی ها و مجلسی ها می‌گوید. به عنوان معاون بانک پول بیت المال را گرفته مردم را ربا خوار میکند بعد مصاحبه میکند که مراجع تقلید تحت تاثیر القائات عوام‌اند... یک آدم با وجود در دولت و مجلس نیست توی دهان اینها بزند کسی که دکتری کفرآمیز غرب دارد. الحاد و کفری که در نظام بانکی غربی این بدبختی را برای مردم بوجود آورده هرچه بخور بخور و اختلاس و ریخت و پاش است حاصل همین تئوری‌های غربی است و شروع کردند تا اسلام را شرمنده سازی کنند... بروید سراغ کد خدا ما به حکم خدا شرمنده سازی برای جریان لیبرال درست کنیم که نتواند تا ابد سرش را بلند کند.

سخنران مراسم در امتداد امام (ره) اظهار داشت: اول بازرگان تو زرد از آب درآمد بعد رئیس جمهور اول بنی صدر بعد نخست وزیر دوره امام(ره) تو زرده شد بعد رئیس جمهور دوره سازندگی شد سردسته بزرگ لیبرال های نظام بعد رئیس جمهور سید و روحانی در دوره اصلاحات بعد و بعد... آیا نظام مشکل دارد یا این آدم‌ها که رئیس می‌شوند؟ هیچکس. چیز سومی هست که این آدم ها در نظام قرآن را پیاده نمی‌کنند و به تعارض با اصل نظام کشیده می شود. چرا هر کسی در جمهوری اسلامی می شود رئیس مجلس و رئیس دستگاه اجرایی و وزیر دچار مشکل می شود؟ فرمول این است که هرکس در نظام مدیر و قانون گذار می‌شود همین الان هم همه میگویند معیشت مردم.

وی افزود: چرا وزارت خارجه را 20 سال دست کسی دادید که پزشک بود؟ وزیری علوم دست پزشک بود؟ آیا همین وزارت بهداشت را کسی که دکترای ریاضی داشته باشد می پذیرند؟ جوانی که جنگ ندیده بود در 22 سالگی استراتژیست جنگ شد و در 25 و 26 سالگی شهید شد خرمشهر را آزاد کرد و ما شاگرد این مکتب هستیم افراد دانشگاه ندیده علوم مزخرف غربی نخوانده حریت و آزادگی برای این مملکت ایجاد کردند... حسن تهرانی مقدم پشتوانه موشکی را به جایی رساند که امام مسلمین به پشتوانه آن، دشمن صهیونیسم و آمریکایی را تهدید می‌کند. انسان انقلابی فقط نیاز به 136 واحد دروس مزخرف ترجمه غربی دارد؟؟ یک واحد درسی در این مملکت که راز و رمز اربعین را بگوید نیست هرچه علوم انسانی را بخوانید بیشتر گمراه می‌شوید بشکنید اعتبار لیسانس و فوق لیسانس و دکترای علوم غربی را.

وی گفت:آیا قرار است در این مملکت ناکارآمدی هایی که بازرگان و بنی صدر و میرحسین موسوی و هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد و روحانی پیاده کردند و وزرایشان این ناکارآمدی را به اسم اسلام ثبت کنند. میلیمیتر و وجب به وجب قانون به قانون آنجا که موفقیت بوده از آن قرآن است توفیق بوده از آن روایات است و پیشرفت بوده از نفس سید علی و روح الله است اما آنجا که فسق و فجور اختلاس بود ثابت میکنیم اینجا ربطی به قرآن و قوانین جمهوری اسلامی و آقا و امام ندارد بلکه مربوط به لبیرال‌هایی است که آگاهانه و ناآگاهانه لیبرالیسم را در این نظام پیاده کردند و با وقاحت می گویند این پیامد اسلام است.

وی گفت: چه بلایی سر شریعتی آمد وقتی میخواست قرآن را تفسیر کند با دیالکتیت هگل؟ اصل قوای مقننه و مجریه قضاییه از مفهوم پدر و پسر روح القدس درآمده و چالش اصلی جمهوری اسلامی ایران از زمان بازرگان و بنی صدر تا الان به خاطر اشکال ساختار قوای سه گانه ای است که مونتسکیوی مسیحی و کانت میگفت. تار و پود علوم غربی تثلیث مسیحی است هرچه بیشتر بخوانید مسیحی تر می شوید استاد دانشگاه در این مملکت نان می خورد بعد به رهبری توهین می کند و می گوید چرا کماندو های آمریکایی را گرفتید. عمار که نباشد مالک اشتر کاری نمی کند... اینجا حوزه های علمیه هم کوتاهی کرده اند.

عباسی گفت: معاون بانک در سیستم رباخانه تحت وحی ابلیس است. ما دنبال این هستیم که خیلی‌ها بیایند بگویند که لیبرال هستند و شفاف بگویند. مردم بدانند جهاد کبیر یعنی مبارزه با ایدئولوژی منحوس لیبرالیسم. اعترافها شروع شده و جبهه شفاف شده است. حزب‌الهی های دکتر و حجت الاسلام دکتر و سردار دکتر پدر ما را درآوردند.


وی با اشاره به پایین کشیدن بنرهایی که مربدط به تفسیر جهاد کبیر است گفت: دولتمردان ما امروز می ترسند وحشت دارند در دانشگاه علوم قرآنی آیه‌ای به نام جهاد کبیر بیان شود بند دلشان پاره می‌شود که آیه ای به حکم امام مسلمین تفسیر شود وحشت بنیانهای لیبرال را فرا گرفته است. وبسایت‌های نزدیک به دولت خودشان را کشتند یقه‌ شان را جر زدند سرشان را به دیوارکوبیدند که من چرا آمار زنازاده‌های دنیا رو دیروز اعلام کردم. شما چرا ناراحتید چون لیبرالیسم دارد افشا می شود؟ این آمار سازمان ملل است که می‌گوید 56 درصد کودکان فرانسوی معلوم نیست پدرشان کیست سوئد 55 درصد زنازاده دارد و آمریکا و... لیبرال اطاعت از قوائد کفار است و خروجی آن حرام زادگی است. دیروز رسانه‌های نزدیک به دولت خودشان را جر زدند. معاون مطبوعاتی دولت شبکه خبری دارد از سال 1389 وحشت می‌کنند که آمار جهانی زنازاده‌ها بیان شود و گفتند باز هم عباسی رفت سراغ زنازاده‌ها.

وی گفت: برای شرمنده سازی لیبرال ها می‌گویم فساد اخلاقی در جهان ربطی به اسلام ندارد و لیبرال‌ها می‌خواهند شرمنده کنند بگویند اسلام نتوانست من ثابت میکنم لیبرال نتوانست و کوتاه نمی‌آیم. یک مشت دکتری گرفته علم غربی که لباس روحانیت بر تن کردند را به رخ من نکشید. اسلام منهای روحانیت اسلام بنی صدر است اما خطر بزرگ بعدی روحانیت منهای اسلام است. در مجمع تشخیص مصلحت یک آیه و روایت و سخن از امام نیست. در سند توسعه کشور یک آیه نیست. مبنای عمل دولت و مجمع تشخیص مصلحت ما کتاب‌های نظام اقتصادی غرب است.

وی تصریح کرد: کسانیکه در کرمانشاه بنر پایین می‌آورند و دوحالت دارد یا سوادشان به جهاد کبیر نمی‌رسد که یعنی نسل شما در این مملکت در سطوح مختلف مدیریتی از پیاده کردن اسلام خالی است بنابر این کوچک‌تر از آن هستید که سر و ته آیه جهاد کبیر را هم بیاورید و جلوی قرآن را بگیرید.

عباسی خاطر نشان کرد: مظلومیت امام مسلمین و حکومت اسلامی است که در حکومت اسلامی بیشترین فضا را برای زدن حرف‌های لیبرالیسم و تئوریزه کردن لیبرالیسم در دانشگاه‌ها اختصاص می‌دهند. به دولت لیبرال هشدار و به استانداری های لیبرال هشدار می‌دهم کرمانشاه شهر مردمان قهرمان و پهلوان است و شهر بزرگ مردانی است که برای پایداری اسلام آن سوی مرزها جنگیدند روبروی قرآن نایستید و استغفار کنید. وقتی شما به وحشت می افتید بنر پایین می‌آورید. پولی که از بیت المال میگیری در برابر قرآن می ایستید به ایمانتان شک کنید و کوچکتر از این حرفا هستید. در ارومیه و ایلام و کردستان و کرمانشاه و تهران سعی کردن جلوی من را بگیرند اما حرف عباسی نیست حرف جوادی آملی است.

وی گفت: جریان لیبرال نان به نرخ روز خورده و ضد ولایت فقیه است جریانی که معاون مطبوعاتی دولت به سمت زدن وبسایتهای مشخص کننده آمار زنازاده های دنیا می‌رود لرزه بر تن وزارت ارشاد می افتد... خبر آنلاین که له له میزد هیلاری رای بیارورد نسبت به این حرفها واکنش می‌دهد. اما جبهه‌ها دارد روشن می شود. کروموزوم هایشان از لیبرالیسم است. همین که ثابت کردید روبروی قرآن هستید برای ما کافی است انتظار نداریم کاری کنید ما گول لباس روحانیت در صدر مسئولین مملکت را نمی‌خوریم.

عباسی تصریح کرد: سالی 1700 دعوت نامه داریم برای سخنرانی... اگر 300 تای آنها پیاده شود بنیان‌های کاخ سفید زده می‌شود. خیلی شما در استان کوچک هستید که این حرفا را خفه کنید. از شما همانطور که در برجام کاری نکردید در مقابله با قرآن هم کاری بر نمی آید از دوستان اداره کل اطلاعات می خواهم به این آقایان بگویید که دست از این بازی‌ها بردارند.


وی تصریح کرد: استانداران بدانند گنده‌های شما در راس این سیستم کشور هر روز ما را به دادگاه‌ها می‌کشانند شما که آیه قرآن رو پایین می‌آورید خداوند همینطوری شما را پایین می‌آورد. چرا 37 سال انقلاب کارش به اینجا کشیده و اسلام در جامعه پیاده نشد برای جواب این سوال مدیران استان را بخواهید. استاندار با مدیرانش بیاد بگوید چه طرحی برای اشتغال دارد چطور زندگی مردم را بهتر می‌کنند؟ شماها که بنرهای جوانانی که می‌خواهند خط روح الله را پیاده کنند پایین می‌آورید به این سوال ها جواب بدهید.

پژوهشگر علوم سیاسی و بین الملل ادامه داد: 37 سال در بدبختی گذشته زیرا مدیران استان به اسم اسلام با حکم مقامات در کشور مسئول شدند... وقتی که تمام تلاششان حفظ جناح و جریان و پست و مقام و تئوری های منحط لیبرالیسم است نتیجه این شده جامعه ما امروز از دین فاصله میگیرد.

وی ادامه داد جهت امام روشنگریست. افشا کردن مدیران نفوذی است که مسئله شان این است که اسلام پیاده نشود و لیبرال پیاده شود. ما بر این جهاد کبیر هستیم تا لیبرال‌ها را افشا کنیم و مدیران را خنثی کنیم. چیزی به نام حد وسط نداریم و با این تعبیر آمدند گفتند ما اعتدال گرا هستیم. از اشتباهات هزار سال گذشته ما این است که تهاجم فرهنگی به فرهنگ ما با مقوله حد وسط نفوذ کرد و بزرگانی چون ابن سینا حرفش را پذیرفتند. حق و باطل، خیر و شر، صدق و کذب، سعادت و شقاوت که حد وسط ندارد. زدن باند بنفش و باند سبز بی معرفت توحیدی است وعدل و جور حد وسط ندارد.

عباسی گفت: لیبرالسیم مصداق جنود جهل است وقتی لیبرالسم پیاده شد زنازادگی ترویج می شود و حیات مالی مردم ربوی می شود و بنیان معرفت تثلیث می شود و توحید زده می شود. لیبرال ها در اخلاق قائل به نسبی گرایی اند. عنوان اخلاق حرفه ای پزشکی و ورزشی و صنعتگران. مال جامعه لیبرال است. اخلاق ذیل هر چیزی است در سیاست و اخلاق جهاد کبیر یعنی پایه های دینی را تقویت کنیم و به هرچه ترجمه شد شک کنیم.

سخنران مراسم شب گذشته در کرمانشاه گفت: دولتمردان ما وحشت میکنند وقتی من وضعیت بالای آمار بدهی اقتصادی جهان را می‌گویم. اقتصاد جهان 60 تریلیون دلار بدهی دارد. چرا در فضای پسابرجام به کشورهایی دل ببندیم که به وضعیت قرمز رسیده و در آستانه فروپاشیدن هستند. نمی‌توانند جواب بدهند به استانداران می‌گویند نگذارید عباسی حرف بزند چون اگر مردم بفهمند کانادا و برزیل وضعیت قرمز دارد کل اروپا و چین هند وضیت قرمز است و اینها قرار است در پسا برجام سیب و گلابی به شما بدهند.

وی ادامه داد: بیش از درآمد کره زمین بدهی است اقتصاد جهان عملا فروپاشیده... می‌گویم چرا رفتید انرژی هسته ای را که حاصل خون شهدای هسته ای است به دشمن کافر دادید.از اقتصاد کدخدا تبعیت کردید حالا یکی میخواهد اقتصاد کدخدا را روی پا بگیرد؟ دلیل اینکه بنر سخنرانی جهاد کبیر را پایین می‌آورند این است که من به گوش مردم میرسانم که از 60 تریلیون دلار بدهی جهان و 19.8 تریلیون دلار بدهی آمریکا است و این کشور یک سوم بدهی جهان را دارد و دولت چون میترسد این حرفها زده شود به استانداری هایش ابلاغ میکند که نگذارید عباسی حرفی بزند.

وی گفت: رییس جمهور می گوید یک مشت بچه بیرون باغ ایستادند آمدند و میگویند سیب و گلابی به ما بده... بچه خود تو هستی و مدیرهایت که نمی توانی جواب حرف ها را بدهی و بنر پایین می‌آوری. بچه آن کسی است که میگوید تارو پودشان توحید نیست لیبرال است بعد به آنها تربیون میدهند دم از اسلام بزنند بعد حکم اسلام را جهاد کبیر را پایین می‌آورد. اگر ترامپ توانست اقتصاد ویران ایالات متحده را درست کند شما هم در پسابرجام می توانید به این ملت سیب و گلابی بدهید.

عباسی گفت: اگر رئیس جمهور ملت رفتار مودبانه باشد به مردم خودش 48 نسبت ناروا ندهد که برید به جهنم بی شناسنامه ها و... کسی که مجتهد است و سه دوره خبرگان رفته ادب دینی را رعایت نمیکند به منتقدین خود توهین می کند ادعا میکند از دانشگاه های آنچنانی مدرک حقوق گرفته اما حقوق شهروندش را رعایت نمیکند نتیجه این می شود که بلند می شود و به مدیرانش میگوید بنر بیارید پایین. این ها در جبهه نیروهای انقلابی نیستند. باید جوری باشد که تا استاندار و مدیرکل اطلاعاتش حضور دارند کسی جرات نکند هر وقت یک نیروی انقلابی آمد قرآن تبیین کند روبروی قرآن بایستند.

وی گفت: آمریکایی که هست و نیست مملکت را روی میزش دادید الان ترامپ آمد و میگوید برجام را پاره میکند آمریکایی که اقتصادش پاشیده نمی تواند اقتصاد مارا نجات بدهد و سیب و گلابی بدهد.

وی گفت: مسئولین باید گیری داشته باشند که اوضاع اینجوری است... اینها چرا به جای خدا از کدخدا دفاع میکنند؟ حسین(ع) زیربار اوباماها و ترامپ ها نرفت. شما حاصل خون رضایی نژاد و احمدی روشن و... را روی میز گذاشتید دادید دست اوباما حالا جمهوری خواهان آمدن و خلف وعده هاشان. ما از خودیهای برنگ انقلابی زیاد ضربه خوردیم. ناکارآمدی را به نام دین نگذارید.

وی گفت: یعنی چه که مدیران استان بنر پایین می آورند؟ این رفتار در دولت تدبیر یعنی نابودی... کار دولت به جایی رسیده که هر روز در هر شهرستانی بنر سخنرانی ها را پایین می آورند.

وی گفت: شهید چمران که دکترایش را از آمریکا گرفت اگر اعتقادی به آن مدرک و دکتری داشت باید توی ناسا کار میکرد نمیرفت در لبنان و کمک به امام موسی صدر و در مرز کردستان و خوزستان بجنگد و شهید شود او پشت پا زد به مدرک غربی و شد شهید چمران نه اینکه چون دکتری داشت. 99 درصد استادان ما که فارغ التحصیل آمریکا هستند ضربه زدند به اسلام و ما چاره ای نداریم جز اینکه آنان را بی آبرو کنیم.

وی تصریح کرد: امروز مدیران این دولت رسما لیبرال اند وزیر راه که پارسال گفت اگر میخواهید به توسعه برسید باید لیبرال را پیاده کنید بخش عمده ای از کشور امروز دست لیبرال ها است. چرا لیبرال ها میترسند من این حرف را بزنم چون روشن می کنیم که استاندار و وزیر دولتها [در 30 سال گذشته این بوده] اسلام پیاده نکردند تا لیبرال پیاده شود.

وی گفت: معاون مطبوعاتی دولت پیشاپش آرزوهایشان را صفحه اول روزنامه اش ثبت کرد. انتخابات آینده منوط به چند نکته است اگر کلینتون سرکار می آمد ادامه اوباما بود ممکن بود روزنه های ایجاد کند سیب و گلابی و... که نشد حالا مانده اند و نقدینگی شده هزار هزار میلیارد و کشور د

چار رکود تورمی است و بخش عمدهای جوانان بیکاراند و کارخانه ها تعطیل. محمود سریع القلم مشاور رئیس جمهورخیلی سعی میکند بگوید ما با کلاسیم و ما لیبرال ها لطیف هستیم. آقای رئیس جمهور هم آبروی حوزه علمیه را برده هم آبروی دانشگاه را هم آبروی رشته حقوق را. تنها کاری که این دولت توی آن فعال است همانطور رئیس قوه قضاییه گفت شکایت است من متوسط ماهی یکبار دادگاه می روم دولت تدبیر در این سالها از من شکایت کرده است.

رئیس اندیشکده یقین تصریح کرد: امروز در خود آمریکا پرچمشان را آتش میزنند که حاکمیت و سیستم فدرال را مردم به چالش میکشند. دولت دارد فضایی ایجاد میکند که حرفهایش از زبان زیبا کلام ها زده بشود زیبا کلام آلت دست دولت است و برایش فضا ایجاد می کنند. تلاش دولت این است که از زبان زیبا کلام حرفهای خودش را در قضیه اسرائیل و رضاخان و لیبرالیسم و ناکارآمدی نظام بزند. وقتی زیبا کلامی می گفت تارو پودم لیبرالیسم است یعنی دولت لیبرالیسم است. دولت اعلام لیبرالیستی و اعلام برنامه های لیبرالیستی اش را از زبان زیبا کلام و سریع القلم و... میگوید. امسال مسئله جهاد کبیر علنی شده است. چقدر نجس اند این لیبرال ها که امام گفت تا من زنده ام نخواهم گذاشت کشور دست لیبرال ها بیفتد.

چرا مدیران لیبرال در کرمانشاه نمی آیند بگوید بنرهای زیبا کلام را بیاورند پایین
اما دولت ما برای کسی که میگه تارو پودم لیبرال است تریبون فراهم میکند؟ دولت تدبیر و امید دارد لیبرال را علنی میکند بغض و کینه اش را نسبت به امام علنی میکند. تشت بی آبرویی لیبرال ها از بام بر زمین افتاده است.

عباسی گفت: دولت دارد چراغ سبز میدهد. بخش عمده کشور دست لیبرالها است اما این ها که نه از بنی صدر گنده ترند نه از منتظری. هر کس در حکوکت اسلامی بذر لیبرالی بکارد و درخت سیب و گلابی را تناور کند که میوه ها را بچیند کور خوانده است. در انتخابات آینده باید معلوم شود و شفاف باشد که هرکس از کجا آورده. مردم باید جلوی لیبرال ها را بگیرند. اسلام منهای روحانیت یعنی بنی صدر و روحانیت منهای اسلام ظاهرش اجتهاد است و باطنش لیبرالیسم.

وی گفت: مردم تکلیفشان را با لیبرالها همانطور که با منتظری و بنی صدر بازرگان و کسان دیگر روشن کردند روشن خواهند کرد. عقبه لیبرال های خارج نشین در حزب کارگزاران و حزب مشارکت و صفدر حسینی و مهاجرانی و عبدالکریم سروش اکبر گنجی است. ما تا کندن لیبرالیسم این غده سرطانی از درون نظام از پای نخواهیم نشست.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز، تاریخ انتشار 26 آبان 95 ، کد مطلب: 285393: www.mersadnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین