پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۴۸
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
به اتفاقات متعدد این روزهای مشهد توجه کنید: به علی مطهری اجازه سخنرانی نمی‌دهند، برنامه‌های دارای مجوز مجمع مشورتی اصلاح‌طلبان را لغو و دفتر آن را پلمپ می‌کنند، سلف پذیرایی از مهمانان این مجمع را تعطیل می‌کنند، دیگ‌های شله‌زرد به جای دیگری برای پذیرایی منتقل می‌شود، در مسیر انتقال دیگ‌های شله‌زرد باز هم پلیس آن را به مسیری دیگر هدایت می‌کند؛ واقعاً در مشهد چه خبر است؟

شعار سال:

روزنامه «اعتماد» نوشت: بعضی وقت‌ها برخی ماجراها آنقدر سطحی و سبک پیش می‌آید که آدم در ابتدا باورش نمی‌شود ولی بعد ادامه پیدا می‌کند و با وجود جنجال‌ها و مخالفت‌ها به یک رویه تبدیل می‌شود و همگان هم آن را باور و قبول می‌کنند.

یک وقتی هر شب یک مجسمه از میادین و پارک‌های تهران برداشته می‌شد و هیچ‌کس هم مسئولیت آن را برعهده نمی‌گرفت. تلاش رسانه‌ها به جایی نرسید و مردم هم طنزهای خود را ساختند اما بعد همه پذیرفتیم که آن مجسمه‌ها در جای خودش نباشد و کسی هم پیگیر عاملان آن ماجرا نشود.

در همین ماه‌های اخیر در برخی از شهرها از برگزاری کنسرت موسیقی جلوگیری شد و کسی باور نکرد که ممکن است رویه شود ولی بعد از طی مراحلی، این نیز قاعده شد و الان کسی به فکر برگزاری کنسرت در برخی از شهرها نیست.

این موارد را گفتم تا به سراغ ماجرایی بروم که این روزها در مشهد اتفاق افتاد. اصلاح‌طلبان از نایب‌ رئیس مجلس برای سخنرانی دعوت کردند اما این مراسم بدون ارایه هیچ دلیلی از سوی دادستانی لغو شد. آیا می‌خواهند از فعالیت اصلاح‌طلبان در این استان جلوگیری کنند؟ آیا می‌خواهند دیگر به علی مطهری اجازه سخنرانی ندهند؟ آیا می‌خواهند حساب استان خراسان رضوی را با بقیه مملکت از جهاتی جدا کنند؟ مردم در این زمینه طنز می‌سازند و به افراد مرتبط یا نامرتبط انتقاد می‌کنند اما همین حرف‌ها برخی را به اهدافشان می‌رساند و برخی تصمیمات را عادی می‌کند.

به اتفاقات متعدد این روزهای مشهد توجه کنید: به علی مطهری اجازه سخنرانی در دانشگاه را نمی‌دهند، برنامه‌های دارای مجوز مجمع مشورتی اصلاح‌طلبان این استان را لغو می‌کنند و مجدداً اجازه سخنرانی به مطهری نمی‌دهند، دفتر مجمع مشورتی اصلاح‌طلبان را پلمب می‌کنند، سلف پذیرایی از مهمانان این مجمع را تعطیل می‌کنند، از پذیرایی از مهمانان در مرکز رفاهی دانشکده علوم پزشکی جلوگیری و دیگ‌های شله‌زرد به جای دیگری برای پذیرایی منتقل می‌شود، در مسیر انتقال دیگ‌های شله‌زرد باز هم پلیس حضور می‌یابد و آن را به مسیری دیگر هدایت می‌کند و در نهایت بخشی از غذای تدارک‌شده را در اختیار صاحبان این برنامه قرار می‌دهند! واقعاً در مشهد چه خبر است؟

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 2 آذر 1395، کد مطلب:161331 : www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین