پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۳۴۱
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
فدراسیون ورزش‌های الکترونیک عربستان سعودی روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد که بزرگترین رویداد ورزش‌ها و بازی‌های الکترونیکی جهان (Gamers۸) در طول هشت هفته بین چهاردهم جولای تا هشتم سپتامبر آینده (۲۳ تیر تا ۱۷ شهریور) در ریاض برگزار خواهد شد.
شعار سال: فدراسیون ورزش‌های الکترونیکی عربستان اعلام کرده است که این بازی‌ها تحت شعار «دروازه ات به روی جهان آینده» و با حضور بهترین بازیکنان و نخبگان جهانی در این زمینه برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، عربستان جوایز این دوره از مسابقات را ۱۵ میلیون دلار اعلام کرده است.

براساس این گزارش، قرار است در حاشیه این مراسم نیز فعالیت‌های آموزشی، رفاهی و کنسرت‌های موسیقی برگزار شود.

تمامی فعالیت‌های گیمرز ۸ در بلوار ریاض و جایی برگزار می‌شود که قرار است مرکز بزرگی ویژه این رویداد جهانی و مجهز به مدرن‌ترین تکنولوژی‌های پیشرفته در جهان افتتاح شود.

فیصل ین بندر بن سلطان رئیس شورای اداری فدراسیون ورزش‌های الکترونیک عربستان در این باره گفت: این بازی‌ها همپا با چشم انداز ۲۰۳۰ برگزار می‌شود و برگزاری آن بزرگترین دلیل تداوم این مسیر است.

وی افزود: هدف ما از برگزاری این بازی ها، نزدیک کردن فاصله بین جهان واقعی و مجازی و فراهم کردن فرصت یک تجربه بی سابقه برای جامعه ورزش‌های الکترونیکی است.

فصل گیمرها۸ توسط فدراسیون ورزش‌های الکترونیک عربستان سازماندهی شده است و بر چهار موضوع متمرکز خواهد بود که عبارتند از: رقابت‌های ورزشی و بازی‌های الکترونیک حرفه ای، نمایش‌های سرگرم کننده، کنسرت‌های موسیقی و اجلاس جهان آینده که میزبان رهبران بخش ورزش‌ها و بازی‌های الکترونیکی و کارشناسانی از سراسر جهان در این حوزه خواهد بود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری شفقنا، تاریخ انتشار:۱۷ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۸۶۱۲۶، www.fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین