پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۰۳۵۴
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
رئیس اتاق اصناف ایران برگزاری انتخابات اتحادیه کسب و کار‌های اینترنتی را تصمیم نهایی جلسه هیات عالی نظارت مرکز امور اصناف و بازرگانان اعلام کرد.
شعار سال: سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به برگزاری نشست ویژه هیات گفت: بر اساس تصمیم هیات عالی، مقرر شد انتخابات این اتحادیه نیز بر اساس روال قانونی در فرصت مناسب برگزار شود.

وی در پاسخ به این که زمان و دیگر شرایط برگزاری این انتخابات چه خواهد بود، گفت: این را دبیرخانه هیأت عالی نظارت مطابق دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت بر اساس روال قانونی و با هماهنگی اعلام می‌کند و بر اساس آن شرایط برگزاری انتخابات معین خواهد شد.

وزرای صمت، ارشاد، کشور، بهداشت، دادگستری و اقتصاد همچنین فرمانده نیروی انتظامی، رئیس شورای عالی استان‌ها، هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران، دبیرکل اتاق تعاون ایران، نماینده بسیج اصناف کشور و دو نفر از نمایندگان عضو کمیسیون اقتصاد مجلس عضو هیات عالی نظارت هستند.

پیشتر وزارت صمت به بهانه تفکیک از برگزاری دومین دوره انتخابات اتحادیه کسب و کار‌های اینترنتی ممانعت کرده بود که با انتقاد گسترده‌ای روبرو شده بود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار:۷ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۴۶۴۶۵، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین