پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان دنبال نماینده مجلس یا مسؤولی نگردند که برای ما چه کار کرده‌اید، خود جوانان اشتغالزا باشند.
شعارسال: عبدالرضا مصری ظهر امروز در مراسم همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که به همت سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه در مجتمع بعثت برگزار شد، اظهار داشت: جوانان تن به کار دهند برای درآمدزایی منتظر شغل پشت‌میزی نباشند.

وی از جوانان خواست همت کارکردن را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: جوانان دنبال نماینده مجلس یا مسؤولی نگردند که برای ما چه کار کرده‌اید، خود جوانان اشتغالزا باشند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آسایش آرامش زندگی با آسانی به دست نمی‌آید، کار مهم است نه نوع شغل‌، فرهنگ کار باید در کرمانشاه جا بیفتد.

وی با تأسف نسبت به افرادی که از شهرستان‌های دیگر به استان مهاجرت کرده و روی زمین‌های ما کار می‌کنند و صاحب زمین در کنار آن‌ها بیکار می‌نشیند، ادامه داد: چرا امکانات هست و خود ما با آن کار نمی‌کنیم.

مصری با مخالفت شدید با فروش نفت‌خام، گفت: این هنر نیست که نفت را بفروشیم و بنزین وارد کنیم، اگر مواد خام را فرآوری کردیم افتخار است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصلاح الگوی مصرف به‌عنوان جلوگیری از ریخت و پاش، گفت: آرامش درون خود انسان است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 آذر 1395، کدخبر: 13950903001212، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
0
دولت دستش را از اقتصاد کوتاه کند، جوانان خودشان شغل پیدا می کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین