پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۸۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
دادستان تهران نسبت به انتشار فیلم‌ها و مطالب بعضی اظهار نظر‌های مطرح شده نسبت به اقشار مختلف جامعه واکنش نشان داد. علی صالحی در واکنش به این موضوع، بیان کرد: برخی از جرایم نیازمند شکایت شاکیان خصوصی تحت عنوان نشر اکاذیب و افترا است تا به عنوان مرجع رسیدگی کننده به موضوع ورود کنیم.

شعار سال: مدتی است برخی از افراد صاحب تریبون به عنوان مفسر و تحلیل‌گر مسائل مختلف جامعه در فضای مجازی در قالب فیلم و یا رشته توئیت اقدام به بیان و انتشار برخی نظر‌های غیردقیق و موجب تفرقه در جامعه علیه افراد یا اقشار مختلف می‌کنند که منجر به ایجاد التهاب در فضای رسانه‌ای و اجتماعی شده است.

علی صالحی در واکنش به این موضوع، بیان کرد: برخی از جرایم نیازمند شکایت شاکیان خصوصی تحت عنوان نشر اکاذیب و افترا است تا به عنوان مرجع رسیدگی کننده به موضوع ورود کنیم.

دادستان تهران تصریح کرد: در برخی از مواقع نیز دادستان به عنوان مدعی العموم در مقام تعقیب می‌تواند به موارد ورود و موضوع را رسیدگی و پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱، کدخبر:۴۳۵۰۴۷۶، www.mizan.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
0
0
یعنی مدعی العموم نمی تونه ورود کنه و حتما باید شکایت خصوصی پشتش باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین