پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۰۹
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
ارتش ترکیه با حملات توپخانه‌ای خود به مواضع ارتش سوریه مانع پیشروی ارتش در استان لاذقیه شد.

شعارسال: نیروهای مشترک ارتش سوریه، صبح روز (چهارشنبه) عملیات وسیعی را از دو محور در شمال و شمال شرق استان لاذقیه با هدف تسلط بر شهرکهای مرزی با استان ادلب آغاز کردند.

این نیروها موفق شدند پیشرویهای چشمگیری را در محورهای «جبل الراعی، نوارة و برج الحیاة» به دست آورند و حتی تا ساعتی قبل به دروازه وردی این مناطق نزدیک شوند اما نیروهای ارتش ترکیه در نزدیکی مرز لاذقیه که فرار دهها تروریست به سمت مرزهای خودی را مشاهده کردند با استفاده از توپخانه، مواضع نیروهای سوری را در مناطق «نوارة، برج الحیاة ، عین عیسی و ارتفاعات 616» به شدت هدف قرار دادند و زمینه را برای بازگشت تروریست‌ها به مناطق تازه آزاد شده، فراهم کردند.

شدت حملات توپخانه ارتش ترکیه به حدی سنگین گزارش شد که تروریست‌ها توانستند مجدد به مناطق آزاد شده توسط ارتش سوریه بازگردند.

همزمان با عقب نشینی ارتش از مناطق تازه آزاد شده تعداد زیادی از تک تیراندازهای تروریست‌ها با استقرار در مناطق آزاد شده مانع از پیشروی مجدد نیروهای سوری شدند.

در حال حاضر درگیری‌ها در جنوب مناطق یاد شده در جریان است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 3آذر1395، کدخبر: 13950903001613: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین