پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۷۵
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت موفق شدند که حمله وسیع تروریستهای داعش را به «فرودگاه دیرالزور» دفع کرده و نزدیک به 20 تروریست را به هلاکت برسانند.

شعار سال: در تازه ترین تحولات میدانی سوریه، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت موفق شدند که حمله وسیع تروریست های داعش را به «فرودگاه دیرالزور» که قصد اشغال دروازه‌های جنوبی این پایگاه راهبردی داشتند دفع کنند و نزدیک به 20 تروریست را به هلاکت برسانند.

براساس گزارش منابع نظامی در سوریه اعضای داعش اواخر حمله گسترده‌ای را از دو محور مختلف به مواضع ارتش سوریه در «مزارع آل جفرا» و حومه «فرودگاه نظامی دیرالزور» انجام دادند که پس از 4 ساعت درگیری متحمل تلفات سنگینی شدند.

در این درگیری نزدیک به 20 تروریست به هلاکت رسیدند و تجهیزات نظامی آنها نابود شد.

حمله اخیر تروریست ها سومین حمله آنها دراین هفته است که به قصد شکست خطوط دفاعی ارتش سوریه در فرودگاه دیرالزور انجام می شود.

هم‌زمان با این شکست عملیات داعش در دیرالزوز،نیروهای ارتش سوریه، حزب الله و دیگر نیروهای جبهه مقاومت به پیشروی های خود در چندین جبهه در داخل و خارج شهر حلب ادامه می دهند.

تروریست های «جیش الفتح» که متشکل از عناصر «نورالدین الزنکی» و «جبهه فتح الشام» هستند به مواضع نیروهای ارتش سوریه در مناطق شمالی حلب به ویژه بلندیهای «الزهور» حمله کردند.

بنابه گزارش رسانه‌های دولتی سوریه ارتش سوریه با پشتیبانی جنگنده‌ها و بالگردهای نیروی هوایی این کشور موفق شدند که هجوم گروهک های تروریستی را دفع کنند.

براساس گزارش رسانه های محلی این در گیری ها همچنان در جریان است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري میزان، تاریخ انتشار: 4 آذر 1395، کد مطلب: 246995:www. mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین