پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۰۷۸
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
نیروهای ارتش سوریه پس از تحرکات تروریستها در شمال شهرک «طیبه الامام» استان حماه به آنان حمله کرده و شمار زیادی از آنها را از پای درآوردند.

شعارسال: شب گذشته نیروهای ارتش سوریه توانستند در عملیاتی ویژه، تحرکات عناصر تروریستی جبهه النصره در شمال شهرک «طیبه الامام» واقع در شمال استان حماه را رصد کنند.

نیروهای اطلاعاتی سوری پس از ورود عناصر تروریستی به این شهرک با رصد دقیق و شناسایی مکان تروریستها در یک حمله سریع آنان را غافلگیر کردند.

حملات ضربتی نیروهای ارتش سوریه از شرق شهرک طیبه الامام آغاز شد و در ادامه نیز نیروهای کمکی از محورهای «صوران و اسکندریه» تروریستها را غافلگیر کردند.

در درگیریهای شب گذشته نیروهای سوری توانستند دهها تن از عناصر تروریستی را از پای درآورند.

منابع میدانی اعلام کردند، این عملیات که در عمق مناطق اشغالی شمال استان حماه صورت گرفت، در نوع خود کم سابقه بود.

قابل ذکر است برخی مناطق شمالی استان حماه در ماههای گذشته به اشغال عناصر تروریستی درآمد؛ شهرکهای «طیبه الامام، حلفایا، ضهر، شفقان، ضهر جوره، زور الناصریه، زور ابوزید، کفور الطیبه، الزلاقیات، حیصه الشرقیه، مصاصنه، محروقه معرکبه و بویضه» همچنان در کنترل تروریست ها است.

در مقابل نیروهای سوری توانستند شهرکهای صوران، معردس و الاسکندریه را از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 17 دی 1395، کدمطلب: 13951017000219 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین