پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۲۷۵
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
وعده احداث بزرگترین کارخانه پتروشیمی با هزینه کرد ۶۰۰ میلیون دلار در این شهرستان، این پروژه که در آن روز‌ها مانور زیادی از سوی مسوولان استانی و شهرستانی روی آن داده شد، اکنون با گذشت زمان به این نتیجه می‌رسیم که پروژه کارخانه پتروشیمی نیز همانند دیگر پروژه‌های شهرستان پارس آباد از جمله احداث بزرگترین کارخانه کاغذسازی، احداث بزرگترین مجتمع گاوداری صنعتی، احداث بزرگترین سیلوی ۱۲۰ هزار تُنی، احداث بزرگترین پالایشگاه تولید سوربیتول خاورمیانه و ... هیاهو برای هیچ بوده است!
شعار سال: ۱۲ دی ماه سال ۱۳۹۵ بود که اکبر صمدی فرماندار وقت شهرستان پارس آباد در دیدار با کمال دسترنج سرمایه گذار مقیم کشور کانادا وعده احداث بزرگترین کارخانه پتروشیمی با هزینه کرد ۶۰۰ میلیون دلار در این شهرستان داد.

وی در این دیدار که در راستای هماهنگی و برنامه ریزی با این سرمایه گذار برای احداث کارخانه پتروشیمی در دفتر فرمانداری پارس آباد ترتیب یافته بود از ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی و تامین مواد اولیه شش محصول مختلف در این منطقه خبر داد و با قدردانی از "کمال دسترنج" سرمایه گذار این طرح از مسوولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی منطقه خواست علاوه بر حذف بروکراسی زائد با این سرمایه گذار نهایت همکاری را داشته باشند.

در این دیدار کمال دسترنج سرمایه گذار مقیم کشور کانادا نیز با اشاره به اهمیت بالای این کارخانه گفته بود که این برای اولین بار است در کشور مواد خام ۶ محصول استراتژیک که در زمینه صنعت، خودروسازی، الکتریکی و نساجی کاربرد دارد در پارس آباد احداث می‌شود.

وی اظهار کرده بود که با راه اندازی و شروع فعالیت کارخانه پتروشیمی در پارس آباد علاوه بر تامین نیاز داخلی، تولیدات آن به سایر کشور‌ها نیز صادر خواهد شد و در صورت تامین ۵۰ هکتار زمین مورد نیاز این کارخانه حداکثر تا سه سال آینده شاهد افتتاح و بهره برداری از آن خواهیم بود.

قضاوت در این زمینه سخت است که بگوییم به یکباره چه بر سر این پروژه و کمال دسترنج سرمایه گذار کانادایی آن آمد که بعد از ۶ سال هیچ ردی از او در منطقه نیست؟!
اما هر چه که بود این پروژه که در آن روز‌ها مانور زیادی از سوی مسوولان استانی و شهرستانی روی آن داده شد، اکنون با گذشت زمان به این نتیجه می‌رسیم که پروژه کارخانه پتروشیمی نیز همانند دیگر پروژه‌های شهرستان پارس آباد از جمله احداث بزرگترین کارخانه کاغذسازی، احداث بزرگترین مجتمع گاوداری صنعتی، احداث بزرگترین سیلوی ۱۲۰ هزار تُنی، احداث بزرگترین پالایشگاه تولید سوربیتول خاورمیانه و ... هیاهو برای هیچ بوده است!
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی آران مغان
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین