پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۳۹۳
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: پل فریدونکنار فرو نریخت بلکه بعد از بارگذاری این پل، چهار قطعه نمای ضلع جنوبی جدا شد. بلافاصله بازدید از پل انجام شد و تا عصر روز جمعه طراح و مشاور پل بررسی‌های لازم را در این زمینه خواهند داشت تا طرح نهایی و نما‌های جدا شده، متصل شود.
شعار سال: خبری مبنی بر فروریختن پل باستانی فریدونکنار منتشر شد، این درحالی بود که پل تقاطع غیرهمسطح که جز پروژه‌هایی بود که بالغ بر بیش از ۲۰سال به سرانجام‌کشید.

درحالی این پل فرو ریخت که در یک قدمی افتتاح بود و قرار بود افتتاح شود.

محمدنظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در این‌باره اظهار کرد: این پل فرو نریخت بلکه معمولا قبل از افتتاح پل مورد بارگذاری قرار می‌گیرد.

وی افزود: برای بارگذاری چندین خودروی سنگین بر روز پل تردد کره و ۴۸ تا ۷۲ ساعت بعد از بارگذاری اجازه عبور خودرو‌ها روی پل داده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران بیان کرد: بعد از بارگذاری این پل، چهار قطعه نمای ضلع جنوبی جدا شد.

نظری اضافه کرد: بلافاصله بازدید از پل انجام شد و تا عصر روز جمعه طراح و مشاور پل بررسی‌های لازم را در این زمینه خواهند داشت تا طرح نهایی و نما‌های جدا شده، متصل شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار:۳۱ تیر ۱۴۰۱، کدخبر:۵۶۴۶۵۸، www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین