پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۵۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
یکی از مشکلات کشور، ورود مدیران بلندپایه عالی سازمان‌ها به حوزه‌های کاملا تخصصی با رویکرد علامگی بوده که مسلما هزینه‌های زیادی هم برای کشور ایجاد کرده و می‌کند. احمد وحیدی وزیر محترم کشور ادعای جمع آوری معتادان متجاهر را تا پایان شهریور ماه دارد. باید پرسید، خوب جمع آوری کردید، بعدا چی؟ آیا صرف جمع آوری با محوریت شهرداری و سپردن بدست بهزیستی، چرخه اعتیاد شکسته می‌شود؟ اگر اینگونه بوده، چرا تاکنون در این امر موفق نبوده ایم؟ بهزیستی آدم خاص خودش را می‌خواهد اقای وزیر کشور.
شعار سال: وزیر کشور از استانداران سراسر کشور خواست به فوریت و با برنامه‌ریزی جامع و عملیاتی، هرچه سریع‌تر به جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر‌ها اقدام کنند.

دکتر احمد وحیدی امروز دوشنبه در نشست مشترک با استانداران سراسر کشور، این مطلب را مورد تاکید قرار داد.

وی افزود: در شرایط کنونی یکی از چالش‌های مهم مدیریت شهری مساله معتادان متجاهر است که اثر نامطلوب بر چهره عمومی شهر دارد.

رئیس شورای امنیت کشور تصریح کرد: باید با تمام ظرفیت‌های ملی و استانی مساله حضور معتادان متجاهر در سطح شهر مدیریت شود و در این خصوص استانداران باید ورود جدی داشته باشند.

دکتر وحیدی یادآور شد: واقعیت این است که معتادان متجاهر امنیت عمومی شهر‌ها را به خطر می‌اندازند و برای همین لازم است با رویکرد جهادی این مساله هر چه سریع‌تر برطرف شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در این نشست، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و قاسم رضایی جانشین فراجا حضور داشتند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو، تاریخ انتشار:۳ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۵۶۳۴۱۸، www.fararu.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
0
0
واقعا تو این دو ماه میتونین همه معتادای متجاهر رو جمع کنین؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین