پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۴۰۳
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
معاون استاندار تهران بیان کرد: در ۷ ماه گذشته ۴ هزار ظرفیت برای نگهداری معتادان متجاهر به استان تهران اضافه شده و به همت همه عزیزان و همت ویژه شهرداری تا دو ماه آینده ۴ هزار افرایش ظرفیت دیگر نیز خواهیم داشت.
شعار سال: سیدعباس جوهری معاون استاندار تهران در آیین افتتاح ۶ مرکز گروه خاص و منع پذیرش آسیب دیدگان اجتماعی با بیان اینکه تلاش‌هایی که در این چند مدت در حوزه تشکیل قرارگاه اجتماعی انجام شده قابل تقدیر است، اظهار کرد: زمانی کار در استان تهران شروع شده که چندین سال بود حتی یک افزایش ظرفیت برای نگهداری معتادان متجاهر در تهران ایجاد نشده بود؛ همچنین باید توجه داشته باشیم که تهران پذیرای بیش از ۵۰ درصد معتادان متجاهر کشور است و تکلیف ما بود که بر اساس فرمایشات رهبری به این مسأله ورود کنیم و این تکلیف را همه عزیزان در قرارگاه دریافت کردند.

وی افزود: در ۱۶ شهرستان در تهران همه فرمانداران رئیس قرارگاه شدند و قرار شد هر شهرستانی خودش مکلف امر در حوزه آسیب‌های اجتماعی شود.

جوهری ادامه داد: در ۷ ماه گذشته ۴ هزار ظرفیت به استان تهران اضافه شده است و به همت همه عزیزان و همت ویژه شهرداری تا دو ماه آینده ۴ هزار افرایش ظرفیت دیگر نیز خواهیم داشت.

معاون استاندار تهران اضافه کرد: با پیش بینی‌های انجام شده ۲۲ هزار ظرفیت را در استان تهران خواهیم داشت و با هدف گذاری انجام شده، امیدواریم تهران را عاری از وجود معتادان متجاهر کنیم و شاهد روزی باشیم که معتاد متجاهر در شهر تهران مشاهده نکنیم.

وی یادآور شد: یکی از اقدامات شاخص و بارز افتتاح این ۶ مرکز با عنوان منع پذیرشی‌ها است که پیش از این هیچ اقدامی برای نگهداری آن‌ها نمی‌شد؛ همه بر آن شدیم که باید مشکل این منع پذیرش مرتفع شود؛ لذا به همت دست اندرکاران این موارد رفع مانع شد و موضوع رسیدگی به افراد زخم باز نیز پیگیری گردید و این کار بزرگ در تهران صورت گرفته است؛ همچنین مراکز ویژه بانوان ایجاد شده در حالیکه پیش از این مرکزی برای این افراد نداشتیم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شهر، تاریخ انتشار:۱ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۲۴۰۰۸، www.shahr.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین