پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۲۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
از جمله انتقادات وارده بر مناطق آزاد، ضعف پرداختن به شکل صحیح و اجرای درست وظایف و ماموریت‌های اقتصادی محوله است. این آسیب باعث شده که این مناطق بجای اجرای وظایف اصلی به امورات کم اولویت‌تر و عموما رویدادی نظیر جشنواره‌ها بپردازند. اخیرا فرهادی مدیرعامل منطقه آزاد انزلی در دیدار با مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، پیشنهاد رویداد نوآوری و فناوری هوانوردی در منطقه آزاد انزلی را داده است.
شعار سال: عیسی فرهادی با تصریح براینکه تلاش‌های علمی و تکنولوژیک مدیران و نیرو‌های متخصص سازمان صنایع هوایی کشور باعث افتخار است، اظهار داشت: منطقه آزاد انزلی با توجه به موقعیت جغرافیایی متمایزی که مشتمل بر نزدیکی به پایتخت و قرار گرفتن در مراکز جمعیتی و قطب‌های تولیدی-صنعتی کشور می‌باشد و جایگاه استراتژیک خود در ارتباط با کشور‌های حاشیه دریای خزر، فرصت کم نظیری برای گسترش مناسبات و همکاری‌های اقتصادی و تکنولوژیک با کشور‌های حوزه اوراسیا و دریای خزر قلمداد می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به توافقنامه منعقده دو سازمان، از گسترش بیش از پیش همکاری‌های دو طرف استقبال نمود و تأکید کرد که برگزاری رویداد نوآوری و فناوری هوانوردی کشور به میزبانی منطقه آزاد انزلی؛ آغاز فصل نوینی از همکاری‌های دو جانبه در مسیر تولید برخی محصولات صنایع هوایی به منظور صادرات به کشور‌های منطقه، خواهد بود.

امیر سرتیپ افشین خواجه فرد با اظهار خوشحالی از حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در مجموعه تحت مدیریت خود، راهبرد سازمان صنایع هوایی را تجاری‌سازی محصولات تولیدی این مجموعه عنوان کرد و گفت: برگزاری رویداد نمایشگاه نوآوری و فناوری هوانوردی در منطقه آزاد انزلی را باید در همین راستا تحلیل کرد که یکی از برنامه‌های سازمان در مسیر اجرای منویات مقام معظم رهبری در قالب شعار سال، یعنی حمایت تولیدات دانش بنیان و اشتغال آفرین نیز محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با ارائه تحلیلی از ارزش افزوده تولیدات حوزه‌های مختلف صنایع هوایی در زمینه تولید علم و درآمد‌های ارزی در اقتصاد بین المللی، اضافه کرد: باعنایت به موقعیت جغرافیایی منطقه آزاد انزلی، فرصت‌های پیش روی گسترش تعاملات با کشور‌های حوزه اوراسیا و دریای خزر و توانمندی‌های علمی و نیرو‌های متخصص در استان گیلان و استان‌های همجوار، بعد از ده دوره برگزاری در کیش، این نمایشگاه با رویکرد حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است در این نشست دو طرف با تصریح بر لزوم بهره گیری همه جوامع هدف رویداد نمایشگاهی مزبور، بر تعویق زمان برگزاری رویداد از هشتم تا یازدهم شهریورماه به زمانی دیگر توافق کرده و تعیین زمان دقیق به بررسی کارشناسی موکول کردند.

گفتنی است در جریان این بازدید، عیسی فرهادی و هیأت همراه، از چند مجموعه سازمان صنایع هوایی کشور بازدید نمود.

پیشنهاد برگزاری رویداد نوآوری و فناوری هوانوردی در منطقه آزاد انزلی توسط فرهادی + اقتصاد کجاست؟
 
پیشنهاد برگزاری رویداد نوآوری و فناوری هوانوردی در منطقه آزاد انزلی توسط فرهادی + اقتصاد کجاست؟
 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از حکایت میرزا، تاریخ انتشار:۲۳ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۷۱۹۰۳۹، diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
0
0
اقتصاد مناطق آزاد از راه دلالی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین