پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس گفت: هر اقدامی که مغایر با برجام باشد یعنی تخلف آشکار در نقض برجام.

شعار سال: مجید کیان‌پور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره تاثیر تمدید 10 ساله تحریم‌های آمریکا بر نقض برجام، گفت: رییس‌جمهور آمریکا برای جمهوری اسلامی ایران اهمیت ندارد بلکه سیاست‌های دولت این کشور برای‌مان مهم است.

وی هشدار داد: سیاستمداران آمریکایی مطمئن باشند مدیران ارشد جمهوری اسلامی برای هر اقدام غرب و آمریکا برای نقض برجام، سناریوهای کارشناسی را به اجرا خواهند گذاشت. آمریکایی‌ها یقین داشته باشند که ایران از حقوق حقه خود در نظام بین‌الملل به شیوه‌های هوشمندانه دفاع خواهد کرد و اجازه نخواهد داد اهدافش توسط افراد بی‌خرد و زورگو پایمال شود.

وی جمهوری اسلامی ایران را به رغم اقوام و فرهنگ‌های متنوع، یکپارچه و متحد دانست و تاکید کرد: ایران کشوری است که همه با هم متحد و یکپارچه تحت زعامت رهبری معظم انقلاب عمل خواهند کرد. حرف اول و آخر همواره در همه زمینه‌ها توسط مقام معظم رهبری زده می‌شود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس برجام را گفتار عامیانه ندانست و متذکر شد: برجام صرفا یک لفظ یا گفتار عامیانه نیست بلکه پیمانی حقوقی و سندی بین‌المللی است که در سازمان ملل و شورای امنیت به تصویب رسیده است و ایران تمام و کمال مفاد این پیمان بین‌المللی را اجرایی کرده است در مقابل آمریکا و کشورهای غربی تخلفات متعددی در اجرا نکردن برجام داشته‌اند. تامین نیازهای بانکی یا فروش هواپیما یا سایر نیازهای اقتصادی ایران که قرار بود به واسطه برجام انجام شود توسط آمریکا و هم‌پیمانان غربی‌اش مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

وی بر لزوم بصیرت و هوشمندی سیاسی در بررسی جزء جزء رفتار آمریکا و غرب در عمل نکردن به مفاد برجام تاکید کرد و افزود: کارشناسان و کارگزاران نظام باید هوشمندی و بصیرت سیاسی عمیق رفتار آمریکا و غرب و آثار آن را رصد و مورد تجزیه و تحلیل دقیق قرار دهند تا برای هر اقدام آنان سناریوی ویژه و هوشمندانه‌ای اتخاذ شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ انتشار 5 آذر 95 ، کد مطلب: 95090402660: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
0
این صحبت و گویش، معرفی و اعلام حضور خودت بود یا بیان راهکار جناب کیان پور
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
0
0
از اولش نباید اعتماد میکردین م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین