پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۰۵۴
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به رونمایی از نخستین تمبر اورژانس اجتماعی ۱۲۳ کشور، گفت: از مهمترین برنامه‌های آینده ایجاد مرکز اورژانس اجتماعی در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت است تا در آینده ۷۵ مرکز اورژانس اجتماعی دیگر اضافه شود.
شعار سال: محمد نصیری شب گذشته در مراسم رونمایی از نخستین تمبر اورژانس اجتماعی ۱۲۳ کشور در این شهرستان، اظهار کرد: سازمان بهزیستی اورژانس اجتماعی را به عنوان یک مرکز مداخله‌گر در بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی ایجاد کرده است که وظایف گسترده و فراوان دارد.

وی با اشاره به اینکه اورژانس اجتماعی ۱۲۳ یکی از اورژانس‌های سه گانه کشور است که در کنار اورژانس مرکز فوریت‌های پزشکی و پلیس ۱۱۰ به سازمان بهزیستی کشور بازمی‌گردد.

معاون سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: وظیفه اورژانس اجتماعی ۱۲۳ صیانت از خانواده است و در مسیر صیانت از خانواده در زمینه مداخلاتی از جنس خشونت در خانواده، همسرآزاری، کودک آزاری و دیگر بخش‌ها وارد می‌شود.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر سازمان بهزیستی در همه شهر‌های بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت در کشور پایگاه اورژانس اجتماعی دارد، گفت: اورژانس اجتماعی به بیش از ۵ هزار و ۴۲۹ نفر در این موضوع خدمات ارائه می‌کند.

نصیری با اشاره به فعالیت چهار مرکز اروژانس اجتماعی در مازندران، یادآور شد: از مهمترین برنامه‌های آینده سازمان بهزیستی ایجاد مرکز اورژانس اجتماعی در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت است تا در آینده نزدیک ۷۵ مرکز اورژانس اجتماعی دیگر در کشور ایجاد شود.

وی با اعلام اینکه در سه ماه نخست امسال بیش از ۷۰ هزار مداخله مؤثر از بین بیش از ۲۵۰ هزار تماس به اورژانس اجتماعی داشتیم، گفت: این تماس‌ها منجر به اعزام گروه‌های سیار و مداخله مثبت شد همچنین از دیگر برنامه‌های سازمان بهزیستی در سال جاری، کامل کردن حلقه اورژانس است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: اورژانس اجتماعی شامل خط تلفن ۱۲۳ است که تیم‌های سیار و پایگاه‌های خدمات اجتماعی که در سطح محلات فعال هستند همچنین در سال جاری دست به ایجاد یک الگو با همکاری سایر دستگاه‌های مرکز مدیریت حوزه اورژانس زدیم تا با همکاری دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و وزارت بهداشت و درمان خدمات بهتر و بیشتر ارائه کنیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۱۰ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر:۱۴۰۱۰۶۱۰۰۰۰۰۳۷، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین