پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۴۷۷
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
مدیرکل دفتربازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بهزیستی کشور پس از برکناری مسئول فنی و خلع ید موسسه از پیگیری حقوقی و صدور قرار بازداشت برای ۲ نفر از کارکنان موسسه به دلیل رفتار نامناسب با کودک خبر داد. تا این بخش خبر، امیدوار کننده و قابل تحسین است. اما کسی چرا نمی‌پرسد که وضعیت نظارتی سازمان بهزیستی بر مراکز تحت پوشش به چه صورتی است؟ کسی چرا نمی‌پرسد که حذف بودجه و تضعیف برخی ردیف‌های بودجه‌ای حمایت از معلولان و بخش توانبخشی را چطور باید توجیه کرد و چرا برعلیه رئیس سازمان بهزیستی و معاونین و مدیران کل مرتبط، طرح شکایت در دیوان عدالت اداری، سازمان بازرسی کل کشور و حتی دیوان محاسبات در خصوص نحوه هزینه کرد بودجه، صورت نمی‌پذیرد؟ به شکایت کردن افتخار نکن جناب سازمان بهزیستی، به تقویت عملکرد خودت بپرداز.

شعار سال: مدیرکل دفتربازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بهزیستی کشور پس از برکناری مسئول فنی و خلع ید موسسه از پیگیری حقوقی و صدور قرار بازداشت برای ۲ نفر از کارکنان موسسه به دلیل رفتار نامناسب با کودک خبر داد.

شکایت سازمان بهزیستی از مرکز متخلف در حوزه نگهداری کودکان و قرار بازداشت دو متهم + نظارت موثره ات کجاست جناب سازمان بهزیستی
سیدمحمدجواد حسینی با بیان اینکه سازمان بهزیستی به محض اطلاع از این اتفاق با فوریت پس از خلع ید مؤسسه، مربیان خود را در مرکز مستقر کرد، افزود: در گام بعدی شکایت کیفری از مرکز متخلف به دلیل کودک آزاری انجام گرفت که تا کنون منجر به صدور قرار بازداشت برای ۲ نفر از کارکنان این مؤسسه شده است.

وی صیانت از حقوق همه افراد تحت پوشش سازمان و به ویژه کودکان را وظیفه سازمان بهزیستی دانست و تصریح کرد: سازمان بهزیستی در حفظ و صیانت از سلامت و شأن و منزلت کودکان تحت سرپرستی با هیچ فردی مماشات نمی‌کند و این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور افزود: هموطنان می‌توانند از طریق سامانه دیده بان و خط تلفن ۱۴۸۲ موارد تخلف در مراکز سازمان بهزیستی را اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

چندی پیش کودکی در یکی از مؤسسات غیردولتی خیریه به دلیل شب ادراری مورد کودک آزاری قرار گرفته بود و دست این کودک را با اتو سوزانده بودند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۸۵۱۴۰۶۶۶، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین