پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۱۸۰
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
حاجی‌زاده، استاد اخلاق حوزه علمیه آذربایجان سال‌ها به عنوان امام جمعه موقت تبریز فعالیت داشت و از مدت‌ها پیش به دلیل بیماری ریوی تحت درمان بود.علی حاجی‌زاده، امام جمعه موقت تبریز پس از یک دوره طولانی بیماری دقایقی پیش در بیمارستان شمس تبریز درگذشت.

شعار سال: علی حاجی‌زاده، امام جمعه موقت تبریز پس از یک دوره طولانی بیماری دقایقی پیش در بیمارستان شمس تبریز درگذشت.

حاجی‌زاده، استاد اخلاق حوزه علمیه آذربایجان سال‌ها به عنوان امام جمعه موقت تبریز فعالیت داشت و از مدت‌ها پیش به دلیل بیماری ریوی تحت درمان بود.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز نیز در همین رابطه پیام تسلیتی صادر کرد.

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَه

ارتحال عالم ربّانی و سالک الی الله مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ علی حاجی‌زاده امام جمعه موقت تبریز، از استادان برجسته دین و اخلاق موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

آن شخصیت پاک نهاد علمی با تلاش‌های مجاهدانه سال‌های متمادی در امر تعلیم و تبیین معارف اهل بیت (علیهم السلام) و شاگردان بسیاری تربیت و در سنگر امامت جمعه تبریز با پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب، نظام اسلامی و ولایت فقیه جامعه دینی ما را در مسیر ترویج معارف اسلامی بخصوص تبیین ارزش‌های والای فرهنگ علوی و مهدوی هدایت و راهنمایی کرد.

حاج شیخ علی حاجی‌زاده؛ ملجاء و پناهگاه دلدادگان به نظام و انقلاب بویژه در خطه عالم پرور که فقدانشان ضایعه‌ای تلخ و خسرانی جبران ناپذیر برای جامعه دینی و ایمانی است.

اینجانب درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ علی حاجی‌زاده را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، مراجع عظام تقلید، طلاب و روحانیون سراسر کشور، مردم آذربایجان خصوصاً اهالی شهر شهدای محراب، تبریز قهرمان، بالاخص به فرزندان و بازماندگان گرامی و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و حشر با اولیاءالله و ائمه معصومین و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

استاندار آذربایجان شرقی هم در پیامی درگذشت عالم وارسته و امام جمعه موقت تبریز، حجت‌الاسلام حاج شیخ علی حاجی‌زاده را تسلیت گفت.

متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:

خبر درگذشت عالم وارسته و معلم اخلاق، امام جمعه موقت تبریز و استاد حوزه‌های علمیه آذربایجان، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی حاجی‌زاده موجب تالم و تاثر شد.

این شخصیت پارسا و مجاهد، عمر بابرکت خود را در راه ترویج معارف اسلامی و آموزه‌های اهل بیت عصمت و طهارت و دفاع از آرمان‌های انقلاب در سنگر نماز جمعه صرف کرده و شاگردان بسیاری را تربیت کرد.

اینجانب ضایعه فقدان این عالم ربانی را به بیت مکرم ایشان، مرد مومن و متدین تبریز و اساتید، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه استان تسلیت می‌گویم و برای روح مطهر آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران ، تاریخ انتشار:۱۵ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: 856954، www.asriran.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین