پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۵۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز درباره حواشی ایجاد شده در مراسم تشییع مهسا امینی گفت: در مراسم خاکسپاری هیچ کسی کشته نشد و فقط تعدادی زخمی سرپایی داشتیم؛ البته یک نفر هم به دلیل اصابت چند ساچمه به روده‌هایش در بیمارستان سقز بستری است.
شعار سال: بهزاد رحیمی، نماینده مردم سقز درباره آخرین وضعیت شهر سقز که گفته می‌شود در مراسم خاکسپاری مهسا امینی حواشی در آن ایجاد شده و برخی بازداشت شده‌اند، گفت: متاسفانه بعد از بحثی که برای مهسا امینی پیش آمد مردم از وضعیت نگران بودند و روز گذشته در مراسم خاکسپاری با توجه به حجم گسترده حاضران به دلیل همدردی با خانواده او مقداری ناآرامی به وجود آمد.

وی تاکید کرد: در این راستا ضعف اطلاع‌رسانی، پاسخگویی و عدم شفافیت و دیر وقتی (تاخیر) که نیروی انتظامی و بیمارستان به خرج دادند باعث نگرانی مردم شد؛ بنابراین آنان با تجمعی که در مراسم خاکسپاری داشتند، همدردی کردند و خواستند ابعاد این قضیه روشن شود.

رحیمی بیان کرد: در این رابطه هم عده‌ای فرصت‌طلب شرایطی را پیش آوردند تا اذهان را از پیگیری به حق این مساله منصرف کنند، شرایط آرام است و مشکل خاصی نیست و مراسم ترحیم این عزیز درحال برگزاری است و شهر آرامش نسبی خوبی دارد.

رحیمی که برای شرکت در مراسم ترحیم مهسا (ژینا) امینی که از سوی خانواده‌اش برگزار شد، به آنجا رفته بود درباره اتفاقات روز گذشته سقز گفت: همین الان که با شما گفتگو می‌کنم در مراسم ترحیم این خانم جوان هستم. در مراسم خاکسپاری هیچ کسی کشته نشد و فقط تعدادی زخمی سرپایی داشتیم؛ البته یک نفر هم به دلیل اصابت چند ساچمه به روده‌هایش در بیمارستان سقز بستری است.

نماینده مردم سقز در مجلس عنوان کرد: از همان ساعات اولیه که این اتفاق برای مرحومه مهسا امینی رخ داد پیگیر این موضوع با وزارت کشور و نیروی انتظامی بوده‌ایم و هم اکنون نیز خواستار روشن شدن هرچه بیشتر ابعاد قضیه هستیم و اگر افرادی خاطی در این زمینه قصوری انجام داده باید مورد بررسی قرار گرفته و اقدام قانونی به عمل آید.

وی همچنین اضافه کرد: روز گذشته به همراه مقامات استانی و شهرستانی به استقبال پیکر مرحومه مهسا امینی رفتیم و بعد از مراسم خاکسپاری هم در منزل و هم در مسجد حضور یافتیم و از خانواده این عزیز از دست رفته دلجویی کردیم.
 
گزارش فارس از تجمع اعتراضی در سنندج

 حدود ۵۰۰ نفر از مردم سنندج در اعتراض به جان باختن مهسا امینی از پیاده‌راه پر ازدحام فردوسی تا میدان آزادی راهپیمایی کردند.

گفت‌وگوی خبرنگار فارس با برخی معترضان نشان می‌دهد که بسیاری از آن‌ها معتقدند مهسا امینی زیر شکنجه فوت کرده. این افراد عمدتا یا توضیحات پلیس را نشنیده‌اند یا از آن قانع نشده‌اند.

در این تجمع برخی از افراد با سر دادن شعار‌هایی علیه مسئولان تلاش می‌کردند تجمع را جهت‌دهی سیاسی کنند. این افراد شیشه‌های چند خودروی پارک‌شده را شکستند و چند سطل زباله را آتش زدند.

با این حال مشخص بود که پلیس بنا دارد با تجمع‌کنندگان مدارا کند، اگرچه در چند مورد برای متفرق کردن جمعیت مجبور به استفاده از گاز اشک‌آور شد. برخی از افرادی که به اموال عمومی آسیب زدند بازداشت شدند و در حال حاضر تجمع پایان یافته است.
 
تعداد بازدید : 67
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پرسون، تاریخ انتشار:۲۷ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۴۱۷۰۴۴، purson.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
France
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
0
امر به معروف و نهی از منکر ! توسط افرادی که خود ، نمونه انجام منکراتند !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
0
خدا رحمتش کنه. فکر کنم اگر مدیریت نشه،آشوب ملی می شه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین