پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۵۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
آیت الله رئیسی، رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با خانواده مهسا امینی، ضمن ابراز همدردی با این خانواده و طلب صبر و اجر برای آنان در این مصیبت، گفت: من در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم تا بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند و مطمئن باشید این موضوع را از دستگاه‌های مسئول مطالبه خواهم کرد تا ابعاد آن روشن شود.

شعار سال:  آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور به صورت تلفنی با خانواده مهسا امینی گفتگو کرد. رئیس‌جمهور در این تماس تلفنی که امروز ظهر برقرار شد، با تأکید بر اینکه همه دختران ایران را همچون فرزندان خود می‌داند، افزود: دختر شما همچون دختر خود من است و احساس من این است که این حادثه برای یکی از عزیزان خود من پیش آمده است. اینجانب را در مصیبت خود شریک، و همدرد غم و اندوهتان بدانید.

مداخله در بحران قابل تحسین رئیس جمهور و تماس تلفنی با خانواده مهسا امینی

گفتنی است در این تماس تلفنی، خانواده مرحومه امینی ضمن تشکر از دستور فوری رئیس‌جمهور برای رسیدگی به حادثه و همچنین تماس و ابراز همدردی ایشان، خواستار پیگیری مسئله تا روشن شدن ابعاد موضوع شدند.  پیش از این مدیر کل روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور از گفت‌وگوی تلفنی آیت‌الله رئیسی با خانواده مهسا امینی خبر داده بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جهان نیوز، تاریخ انتشار:۲۷ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: 812650، www.jahannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
0
0
خیلی عقل بخرج داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
0
کار خوب را باید تحسین کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین