پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۰۲۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
عباسی اخیرا با اظهاراتی نظیر اینکه سبک زندگی فوتبالیست‌ها مشابه سبک زندگی آمریکایی‌هاست، فوتبالیست‌های ایرانی را به لذت، شهوت و پول‌اندوزی بدون داشتن درد اجتماعی متهم کرده بود. فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات حسن عباسی و توهین و فحاشی او به فوتبالیست‌ها و برخی چهره‌های سرشناس که با اعتراض اهالی فوتبال مواجه شده بود، اقدام به شکایت از این فرد کرده است.

شعار سال: فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در واکنش به اظهارات توهین آمیز حسن عباسی علیه اهالی فوتبال اقدام به شکایت از این فرد کرده است.

 حسن عباسی، فردی است که خود را تحلیلگر مسائل سیاسی معرفی کرده و طی سال گذشته در چندین مرتبه در سخنرانی‌های علنی خود اتهام‌هایی را علیه فوتبالیست‌های کشور و برخی چهره‌های سرشناس فوتبال مطرح کرده است.

عباسی اخیرا با اظهاراتی نظیر اینکه سبک زندگی فوتبالیست‌ها مشابه سبک زندگی آمریکایی‌هاست، فوتبالیست‌های ایرانی را به لذت، شهوت و پول‌اندوزی بدون داشتن درد اجتماعی متهم کرده بود. او گفته بود، "چرا به فوتبالیست‌ها ۱۵۰ برابر حقوق کف جامعه حقوق می‌دهید که هار شوند؟ ".

او در جای دیگری با اشاره به تاریخچه تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفته بود «تیم تاج و پرسپولیس که اساس آن‌ها را حکومت پهلوی راه انداخت از اساس آن‌ها آدم دیندار در می‌آید؟»

فدراسیون فوتبال شکایت از حسن عباسی را در حالی رسانه‌ایی کرده که به جزییات طرح این شکایت و مرجع آن هیچ اشاره‌ای نکرده است.

این تصمیم پس از اعتراض عمومی اهالی فوتبال به آخرین صحبت‌های حسن عباسی اتخاذ و شکایتی رسمی علیه وی تسلیم مقامات قضایی شده است.

امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این‌باره به تسنیم گفته است: «با توجه به تداوم انتساب مطالب غیر واقعی از سوی حسن عباسی به چهر‌ه‌های فوتبالی، بخش حقوقی فدراسیون فوتبال از وی به مراجع قضایی شکایت کرد.»
 
شکایت رسمی فدراسیون فوتبال از حسن عباسی بابت اظهارات جنجالی
این اولین واکنش حقوقی فدراسیون مهدی تاج به اتفاقات و مسائلی است که در حواشی حوزه فوتبال رخ داده است.

آخرین صحبت‌های حسن عباسی که یک سخنران و فردی شناخته شده در فضای سیاسی است به صورت زنده پوشش تلویزیونی داشت و او که چندین بار فوتبالیست‌ها را متهم به اتزاق از بودجه عمومی و عدم همراهی با مردم کرده بود، اینبار بحث خانواده‌های ایشان را هم به میان کشید. این اظهارات با واکنش تند بسیاری از فوتبالیست‌ها و مربیان مواجه شد که پرسروصداترین آن‌ها مصاحبه سروش رفیعی در پایان بازی پرسپولیس و تراکتور بود. همچنین یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در صحبت‌هایی تند خطاب به عباسی کلماتی را به کار برد که کمتر از وی به‌خاطر داریم.
عباسی مدیر اندیشکده یقین است و یک چهره جنجالی در عرصه سیاسی به شمار می‌رود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۶۱۹۴۸، www.asriran.com/ و سایت ورزش سه، کدخبر:1848257
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین