پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۸۵۵۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
گویا الفبای اقتصاد را درک نمی‌کنند. مالیات بر عایدی سرمایه در کشور تورمی چه معنایی دارد؟ آیا نوعی دزدی مجدد از جیب شهروندان محسوب نمی‌شود؟ من دولت به هزار و یک دلیل منجمله بی کفایتی ها، باعث افزایش قیمت‌ها شدم و الان از افزایش سرمایه ایجاد شده، می‌خواهم مالیات بگیرم؟ پیامد این کار می‌شوذ، گرایش بالای مردم به احتکار دلار و طلا و یا خارج کردن غیر قانونی و قانونی سرمایه از کشور. آقای خاندوزی، این حد از ناپختگی‌ها را از شما توقع نداشتیم.

شعار سال: احسان خاندوزی، در نامه‌ای خطاب به قالیباف از وی خواستار تسریع در تصویب قانون مالیات بر عایدی سرمایه شد.

 وزیر اقتصاد در این نامه کاهش انگیزه‌های سوداگری در بازار‌های طلا و ارز، خودرو و ملک را از جمله تاثیرات اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه عنوان کرد.

مالیات بر عایدی سرمایه در کشور تورمی یعنی مرگ سرمایه گذاری و گرایش به انباشت طلا و دلار، آقای خاندوزی

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اقتصادآنلاین، تاریخ انتشار:۴ دی ۱۴۰۱، کدخبر: ۶۹۰۶۰۴، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
م.غ.ز
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
0
0
سلام هموطن. بعنوان یک اقتصاد خوانده. و ۳۰ سال تجربه کلان اجرایی. با قاطعیت تمام. عرض میکنم که خاندوزی با یک واسطه مرموزی که الان عضو هیات مدیره بانک ملی و منصوب خاندوزی است، و حتی علیرغم مخالفت دستگاه‌های نظارتی و عدم تایید صلاحیت ایشان برای نامزدی سمتهای دیگر بدلیل مشکوک بودن به نفوذی بودن ایشان، دقیقا از لندن خط می‌گیرند و طرحهای بظاهر انقلابی ولی عملا برخواسته لندن نشینان. قصد نابودی اقتصاد ایران را دارند.
دو طرح. آقای خاندوزی. که یکی تصویب شده و یکی در شرف تصویب است. باعث گرانی دلار سکه و مسکن شد. یکی طرح مالیات برخانه های خالی موجب فرار سازندگان انبوه از تولید مسکن شد و الان ام سماجت خاندودوزی در تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه، موجب افزایش نجومی دلار و سکه شد و اگر این طرح که خاندوزی بدنبال تصویب آن است، دلار ۱۰۰ نومن و سکه ۵۰ تومن ظرف یکسال و سپس. یک کیلو کاه. گران‌تر از یک کیلو اسکناس ۵۰ تومنی خواهد بود.
حاضرم در رسانه. ملی. با ایشان مناظره کنم
سید
Germany
۰۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
0
0
دوستان ایران دوست و فرهیخته ایران اسلامی. دین اسلام دین جذب خوب هاست
لطفا قبلا از ضربه زدن بر پیکره این کشور عزیز و مردم نجیب
در مورد هر کاری و تصمیم آن کار بررسی دقیق و کارشناسی کنیم
این تفکر عایدی ها نیز نیاز به بررسی دارد نظر همه محترم و سود زیان این طرح باید بررسی گردد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین