پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۵۹۲۹
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
در همین ارتباط به دنبال تعطیلی مدارس و مجازی شدن آموزش‌ها در دو روز گذشته برخی خانواده‌ها از اختلال در شبکه شاد اطلاع می‌دهند و بر این اساس در دو روز گذشته عملاً آموزش مجازی دانش‌آموزان تعطیل شده و مدارس از مادران خواسته‌اند که به صورت آفلاین با فرزندان خود دروس را تمرین کنند. این در شرایطی است که برخی از مادران اساساً توانایی آموزش و تمرین دروس با فرزندان خود را ندارند. هم‌اکنون شبکه آموزشی شاد نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است با فراگیر شدن موج سرما و برودت هوا و غیرحضوری شدن کلاس‌ها و مدارس بسیاری از استان‌ها به استحضار می‌رساند: اختلال مختصری در زیرساخت‌های فنی مربوط به شاد به وجود آمده که ارسال و دریافت پیام‌ها را با تأخیر مواجه می‌کند.

شعار سال: تعطیلی طولانی‌مدت دانش‌آموزان در سال تحصیلی جاری آن هم پس از آن که بعد از حدود ۲.۵ سال تعطیلی کامل آموزش حضوری، از سال تحصیلی جدید مدارس فعالیت خود را آغاز کرده بودند به دردسری جدید برای خانواده‌ها تبدیل شده است.  

بارزترین تبعات آموزش مجازی به‌ویژه در دوره ابتدایی افت تحصیلی دانش‌آموزان و کاهش توان یادگیری و از سوی دیگر ترک تحصیل در مناطق محروم و حاشیه شهرهاست. پیش از این کارشناسان بسیاری نسبت به آینده این دانش‌آموزان و سطح سواد آن‌ها ابراز نگرانی کرده بودند.  

ادامه‌دار بودن تعطیلی مدارس در سال تحصیلی جاری به دلایلی همچون آلودگی هوا و اخیراً نیز صرفه‌جویی در مصرف انرژی از سوی اعضای شورای عالی آموزش و پرورش نیز مورد تاکید قرار گرفت و تعدادی از اعضای این شورا نسبت به ضرورت چاره‌اندیشی درباره این موضوع یا برگزاری کلاس‌های جبرانی برای دانش‌آموزان تاکید کردند.  

این در حالی است که تا به امروز برنامه‌ای همراه با زمان بندی از سوی مسئولان وزارت آموزش و پرورش و آموزش و پرورش شهر تهران درباره برگزاری کلاس‌های جبرانی برای دانش‌آموزان ارائه نشده است و از سوی دیگر اوضاع اینترنت در کشور نیز مانع از کارایی آموزش‌های مجازی می‌شود.  

اختلال در شبکه شاد،ناشادی خانواده ها و شادی بعضی از دانش آموزان
در همین ارتباط به دنبال تعطیلی مدارس و مجازی شدن آموزش‌ها در دو روز گذشته برخی خانواده‌ها از اختلال در شبکه شاد اطلاع می‌دهند و بر این اساس در دو روز گذشته عملاً آموزش مجازی دانش‌آموزان تعطیل شده و مدارس از مادران خواسته‌اند که به صورت آفلاین با فرزندان خود دروس را تمرین کنند. این در شرایطی است که برخی از مادران اساساً توانایی آموزش و تمرین دروس با فرزندان خود را ندارند.  

هم‌اکنون شبکه آموزشی شاد نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است با فراگیر شدن موج سرما و برودت هوا و غیرحضوری شدن کلاس‌ها و مدارس بسیاری از استان‌ها به استحضار می‌رساند: اختلال مختصری در زیرساخت‌های فنی مربوط به شاد به وجود آمده که ارسال و دریافت پیام‌ها را با تأخیر مواجه می‌کند.  

تیم فنی و اجرایی در تلاش هستند که اختلال به وجود آمده را برطرف کنند، ضمن پوزش از کاربران گرامی خواهشمند است به جهت سرویس‌دهی بهتر و افزایش سرعت تبادل داده‌ها مدارس نوبت عصر و دوره متوسط دوم کلاس‌های خود را منحصراً از ساعت ۱۴ هر روز تشکیل دهند؛ همچنین کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند جهت عملکرد بهتر و استفاده از سرویس‌ها ساعت ۲۰ امشب نسخه جدید شاد را از آدرس SHAD.IR به‌روزرسانی کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:25دی1401،کدخبر:2837322،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین