پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۷۰۰۹۶
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
سرپرست سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت:مدارس با علاقه و خلاقیت زیر نظر سازمان، نرم افزار‌هایی را اجرا کردند تا آموزش به صورت ترکیبی محقق شود. خواهش ما از اولیا این است که با این شیوه تدریس همراهی کنند و هزینه آن را بپردازند.

شعار سال:احمد محمود زاده سرپرست سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی درباره برگزاری آزمون ورودی مدارس غیر دولتی گفت:  غیر از دو مدرسه خاص هیچ مدرسه غیر انتفاعی دیگری آزمون ورودی ندارد و اگر چنین مواردی دیده شود برخورد می شود و دانش اموزی نباید به دلیل آزمون حضوری از ثبت نام او جلوگیری شود.
 
وی با اشاره دریافت شهریه اضافه مدارس غیر دولتی برای ارائه خدمات آموزشی خاص افزود: به دلیل کرونا مدارس غیردولتی مجبور شدند به جز استفاده از پلتفرم شاد، از نرم افزار هایی استفاده کنند تا دانش آموزان از آموزش بهره بیشتری را ببرند.
 
محمودزاده ادامه داد: اگر سه روز دانش آموز در خانه حضور دارد با استفاده از این پلتفرم ها می تواند از کلاس های حضوری هم استفاده کند. شاید اجباری برای استفاده از این پلتفرم ها نبود و اگر اجباری هم بود برای استفاده از شبکه شاد بود.
 
سرپرست سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی تصریح کرد: مدارس با علاقه و خلاقیت زیر نظر سازمان، نرم افزار هایی را اجرا کردند تا آموزش به صورت ترکیبی محقق شود و این موارد هزینه دارد که ممکن است در شهریه سال گذشته مورد نظر قرار نگرفته باشد و والدین مجبور باشند هزینه آن را وسط سال پرداخت کنند. خواهش ما از اولیا و دانش آموزان این است که با این شیوه تدریس همراهی کنند و هزینه را بپردازند.

محمودزاده گفت: احتمال دارد اگر هزینه این پلتفرم های مورد استفاده در مدارس غیر دولتی پرداخت نشود آسیب هایی در آموزش مجازی به وجود می آید.
 
وی با اشاره به اینکه اگر امکانش باشد مدارس می توانند از هزینه دریافتی استفاده کنند اما در غیر این صورت همراهی خانواده ها برای پرداخت هزینه های انجام شده، مهم است، گفت: تأکید شده است نظارت ویژه ای روی پلتفرم های مورد استفاده باشد تا مشکلات فضای مجازی محقق نشود.
 
محمودزاده درباره زمان حداکثری پرداخت شهریه مدارس غیردولتی بیان کرد: اقساطی یا پرداخت یکجا هزینه این مدارس به صورت توافقی است.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 22 دی 1400، کدخبر: 1285043، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین