پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۷۰۳۲۴
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
سعید صالح مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش از امکان انجام پیش‌ثبت‌نام مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی آتی خبر داد و اظهار کرد: توجه به این نکته لازم است که تا زمان ابلاغ شهریه جدید، ملاک دریافت شهریه سال آتی به صورت علی‌الحساب، شهریه سال جاری است.
شعار سال: مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به امکان انجام پیش‌ثبت‌نام مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی آتی گفت: دریافت وجه بیش از نرخ مصوب تخلف و همچنین کارت به کارت کردن «شهریه» در مدارس و مراکز «ممنوع» است.

سعید صالح از امکان انجام پیش‌ثبت‌نام مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی آتی خبر داد و اظهار کرد: توجه به این نکته لازم است که تا زمان ابلاغ شهریه جدید، ملاک دریافت شهریه سال آتی به صورت علی‌الحساب، شهریه سال جاری است.

وی افزود: هرساله نرخ شهریه مدارس غیردولتی در سامانه مشارکت‌ها درج می‌شود و اولیاء می‌توانند از آن مطلع شوند، ضمن آنکه شهریه در زمان ثبت‌نام‌ها در تابلویی نصب و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه شهریه مصوب آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان نیز در پوستری در آموزشگاه نصب می‌شود گفت: دریافت وجه بیش از نرخ مصوب تخلف و همچنین کارت به کارت کردن شهریه در مدارس و مراکز ممنوع است.

صالح تاکید کرد که خانواده‌ها در صورت مشاهده تخلف، شکایت خود را در سامانه مشارکت‌ها ثبت کنند تا بررسی شود.

وی همچنین درباره روند نظارت‌ها بر عملکرد مدارس در حین ثبت نام‌ها و برخورد با تخلفات شهریه‌ای و سایر تخلفات گفت: ۱۱ مدرسه غیردولتی و هفت آموزشگاه کنکور و زبان خارجی مرتکب تخلف شده بودند که تعطیل شدند. همچنین ۲۲ مدرسه و مرکز از یک تا سه سال تعطیل شدند. شش مدیر مدرسه متخلف عزل و ۴۱ مدیر نیز توبیخ کتبی گرفتند.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از عصر ایران، تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۲۲۲۴۱، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین