پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
رئیس سازمان حج و زیارت از بازگشت بیش از ۹۵ درصد زائران اربعین به کشورمان خبر داد و گفت: به طور یقین ما در ستاد مرکزی اربعین و در کمیته‌های اجرایی، کاستی‌هایی داشتیم که برای برای رفع آن در سال آینده تلاش می‌کنیم.

شعار سال: سعید اوحدی گفت: امسال با توجه به حضور بیش از ۲ میلیون نفر از زائران کشورمان و زائرانی از ۳۵ کشور حماسه بسیار باشکوه و زیبایی ثبت شد.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به تلاش مردم کمیته‌های ۱۳ گانه ستاد مرکزی اربعین برای برگزاری این حماسه باشکوه گفت: به طور یقین ما در ستاد مرکزی اربعین و در کمیته‌های اجرایی کاستی‌هایی داشتیم که برای برای رفع آن در سال آینده، تلاش می‌کنیم.

وی درباره حوادث تروریستی اخیر در حله عراق و به شهادت رسیدن جمعی از هموطنانمان گفت: به هر حال دشمن بعد از شکست‌های بسیار سنگینی که در موصل و حلب متحمل شد و پس از آن حماسه بسیار زیبا و باشکوه اربعین با عزت تحقق پیدا کرد به دنبال این بود که آن حرص و کینه و در واقع زبونی خودشان را به یک شکلی نشان دهد.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی هم پس از هر عملیات و پیروزی رزمندگان ما، دشمن به دنبال آن بود تا با عملیات تروریستی شکست خود را جبران کند اما در پایان با عزت و سربلندی برای جمهوری اسلامی ایران، خون شهدا دامن آن‌ها را گرفت.

اوحدی گفت: اکنون هم خون شهدای مظلوم حادثه حله دامن مجموعه تکفیری تروریستی داعش را خواهد گرفت و ان‌شاءالله ملت و ارتش‌های عراق و سوریه در میدان‌های جنگ با پشتیبانی مدافعان حرم، پاسخ دندان شکنی را به آن‌ها خواهند داد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 7 آذر 1395، کد مطلب: 432733 :www. ilna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
0
از زخم خوردن دشمن در موصل، به راحتی می شد حدس زد که به چنین اقداماتی دست خواهند زد. اینها ترکش های همون شکست هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین