پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۹۰۵
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳
با حضور عکاسان حرفه‌ای و آماتور در ششمین دوره سوگواره عکاسی “محرم ایران زمین”، داوران این رقابت برندگان سال ۱۴۰۱ را از میان ۲۵۵۶ اثر انتخاب کردند. بر طبق اطلاع رسانی قبلی، مقرر گردیده بود که تاریخ اعلام برندگان نهایی ششمین دوره سوگواره عکس محرم ایران زمین هم زمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) روز شنبه ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۱صورت پذیرد. اما به غیر یک قطعه عکس، هیچ نشانی از عکس سایر برندگان هم نیافتیم. نکته جالب توجه اینکه، برای ارتباط با روابط عمومی بانک، با شماره تماس درج شده در پورتال بانک ایران زمین تماس گرفتیم و کسی پاسخگو نبود. با تلفنخانه ساختمان شماره یک تماس گرفته شد و شماره تماس ساختمان شمس تبریزی و داخلی خاصی را دادند که باز کسی پاسخگو نبود. با تلفنخانه ساختمان شمس تبریزی تماس برقرار شد و باز هم هیچ در هیچ. سلام بر روابط عمومی بانک ایران زمین، درود بر عکس‌های منتخب ششمین دوره سوگواری محرم و ممنون از این همه کم توجهی روابط عمومی آنهم برای بانکی کوچک، اما خوش نام در کشور.

شعار سال: با حضور عکاسان حرفه‌ای و آماتور در ششمین دوره سوگواره عکاسی “محرم ایران زمین”، داوران این رقابت برندگان سال ۱۴۰۱ را از میان ۲۵۵۶ اثر انتخاب کردند.

اعلام اسامی برندگان ششمین سوگواره عکاسی محرم بانک ایران زمین + عدم انتشار تصاویر و روابط عمومی که در دسترس نیست؟
به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در مرحله اول داوری آثار ارسالی ۲۹ عکس برگزیده در بخش دوربین و ۹ عکس برگزیده در بخش موبایل انتخاب شدند.

به منظور راستی آزمایی آثار ارسالی با عکاسان آثار برگزیده تماس گرفته شد و اصل آثار با مشخصات دریافت شد.

در مرحله دوم از داوری این مسابقه از بین ۲۹ عکس منتخب در بخش دوربین ۸ عکس به عنوان آثار برتر و در بخش عکاسی با تلفن همراه از بین ۹ عکس برگزیده، ۳ اثر به عنوان آثار برتر برگزیده شدند.

نفرات برنده در بخش عکاسی با دوربین: نفر اول: اسماعیل مهاجر نفر دوم: مریم آل مومن نفر سوم: امیرحسین کمالی

آثار برتر در بخش عکاسی با دوربین: نفر چهارم: رهام کشتکار نفر پنجم: ابراهیم مهاجر نفر ششم: زهرا محمودی نفر هفتم: سید عابد میر معصومی نفر هشتم: عرفان سامان فر

نفرات برنده در بخش عکاسی با تلفن همراه: نفر اول: محبوبه سپهرام شیرانیان نفر دوم: مانیسا موسوی نفر سوم: ربابه کلاتی هدایای برندگان در روز‌های آتی با هماهنگی برایشان ارسال خواهد شد.

در انتها از تمامی کسانی که در این سوگواره ما را همراهی کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۵ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۳۳۷۸۲۴، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین